Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Zmiana renderu PokeMod

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 18.12.2009 19:48

Witam

Mam pytanie, gdzie tu się zmienia render, tzn, niewidzialność gracza?
Chciałbym aby render był ustawiony na 50, a patrząc na ten kod widzę, że jest on chyba zmienny.
Wydaje mi się, że chodzi o fade ale nie wiem gdzie zwiększyć jego widoczność, tzn. na ile jest on ustawiony.

ghost.inl
public Night_Shade(id, skill, prop)
 {
	if( BindTime(id) ){
		fm_set_rendering(id)
		screenflash(id)
	}
	else{
		new max = clamp(NIGHTSHADE_MAX_INVIS-SkillLevel(id, skill), 1, 255)
		new min = clamp(NIGHTSHADE_MIN_INVIS, 0, max)
		new fade, mult = (max - min)/9
		switch(gtime){
			case 0: fade = max
			case 1,19: fade = mult*8 + min
			case 2,18: fade = mult*7 + min
			case 3,17: fade = mult*6 + min
			case 4,16: fade = mult*5 + min
			case 5,15: fade = mult*4 + min
			case 6,14: fade = mult*3 + min
			case 7,13: fade = mult*2 + min
			case 8,9,11,12: fade = mult + min
			case 10: fade = min
		}

		fade = clamp(fade, min, max)	//don't want to set it to something too high or low

		fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, fade);
		if( fade < 33 ) fade = 33;
		screenflash(id, 0, 0, 0, 255-fade, 2.0)

		return SKILL_USED;
	}
	return SKILL_READY;
 }
 public Confuse_Ray(id, skill, prop)
 {
	new level = SkillLevel(id, skill)
	new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3]

	get_user_origin(id, origin[id])
	get_user_origin(id, aim[id], 2)
	IVecFVec(origin[id], f_origin)
	IVecFVec(aim[id], f_aimvec)

	skillLinedamage(id, f_origin, f_aimvec, level/2, level, skill, _, STATUS_CONFUSE, -1)
	MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_TRAIL],1,1,1,level,0,255,255,255,255,0)
	poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_TU_PING)

	if( end_rep_use(id, skill, 1.0) )
		return SKILL_USED;
	return SKILL_READY;
 }

Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2009 20:09

fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, fade);


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych