Mam pytanie, gdzie tu się zmienia render, tzn, niewidzialność gracza?
Chciałbym aby render był ustawiony na 50, a patrząc na ten kod widzę, że jest on chyba zmienny.
Wydaje mi się, że chodzi o fade ale nie wiem gdzie zwiększyć jego widoczność, tzn. na ile jest on ustawiony.
ghost.inl
public Night_Shade(id, skill, prop) { if( BindTime(id) ){ fm_set_rendering(id) screenflash(id) } else{ new max = clamp(NIGHTSHADE_MAX_INVIS-SkillLevel(id, skill), 1, 255) new min = clamp(NIGHTSHADE_MIN_INVIS, 0, max) new fade, mult = (max - min)/9 switch(gtime){ case 0: fade = max case 1,19: fade = mult*8 + min case 2,18: fade = mult*7 + min case 3,17: fade = mult*6 + min case 4,16: fade = mult*5 + min case 5,15: fade = mult*4 + min case 6,14: fade = mult*3 + min case 7,13: fade = mult*2 + min case 8,9,11,12: fade = mult + min case 10: fade = min } fade = clamp(fade, min, max) //don't want to set it to something too high or low fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, fade); if( fade < 33 ) fade = 33; screenflash(id, 0, 0, 0, 255-fade, 2.0) return SKILL_USED; } return SKILL_READY; } public Confuse_Ray(id, skill, prop) { new level = SkillLevel(id, skill) new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3] get_user_origin(id, origin[id]) get_user_origin(id, aim[id], 2) IVecFVec(origin[id], f_origin) IVecFVec(aim[id], f_aimvec) skillLinedamage(id, f_origin, f_aimvec, level/2, level, skill, _, STATUS_CONFUSE, -1) MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_TRAIL],1,1,1,level,0,255,255,255,255,0) poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_TU_PING) if( end_rep_use(id, skill, 1.0) ) return SKILL_USED; return SKILL_READY; }
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam