Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.12.2009 16:37

Mam plugin pickup present przerobiony przeze mnie ktory daje rozne itemki graczom i jest ok tylko goscie biora kilka prezentow na runde wiec chcialem to jakos zablokowac i teraz wyszlo ze jak jeden gracz podniesie prezent to inni juz nie moga , Jak mam to naprawic/zrobic tak zeby to dzialalo??

mam zmienna

new bool:brales

w evencie start rundy przypisuje sie jej false

a warunek sprawdzenia czy gracz juz mial prezent jest taki

if (brales) ColorChat(id, GREEN, "[PREZENT]^x01 Juz dostales prezent.")
	else {
	switch (rand) { 
       case 0: 
       {   
			ColorChat(id, GREEN, "[PREZENT]^x01 Dostales m4a1 + deagle")
			ColorChat(0, GREEN, "[PREZENT]^x01 Gracz %s Dostal od Mikołaja m4a1 + deagle",szName);
			fm_strip_user_weapons(id)
			fm_give_item(id,"weapon_knife")
			fm_give_item(id,"weapon_m4a1")
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			fm_give_item(id,"ammo_556nato")
			fm_give_item(id,"ammo_556nato")
			fm_give_item(id,"ammo_556nato")
			fm_give_item(id,"ammo_50ae")
			fm_give_item(id,"ammo_50ae")
			fm_give_item(id,"ammo_50ae")
			fm_give_item(id,"ammo_50ae")
			fm_give_item(id,"ammo_50ae")
			brales=true
		
	
	}
        case 1: { 
                      Nastepny prezent
                      brales=true;
                    {
        }
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 17.12.2009 16:45

zrób tablicę dla wszystkich graczy
new bool:brales[33];
i przypisuj do niej wartości na podstawie id czyli
if (brales[id])
oraz
brales[id] = true;

  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.12.2009 16:50

wiem wpadlem na to kilka minut temu :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych