Jak zrobić jak na zp_plague że nikt nie wygrał?
Chodzi o to że np. Terro nie podłożyli paki czas mija jest że CT wygrali ,a ma być Nikt nie wygrał i żadna z drużyn nie dostaje wygranej. I aby podczas tego została wykonana funkcja a.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nikt nie wygrał?
Temat rozp. ReKsiu, 17.12.2009 15:50
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.12.2009 15:50
#2
Napisano 17.12.2009 16:49
Głowy nie dam, ale spróbuj to:
register_event("SendAudio", "round_draw", "a", "%!MRAD_rounddraw")kod roundsounda+ google
#3
Napisano 17.12.2009 16:56
naven, to wykrywa a nie wywoluje remis... osobiscie nie mam pomyslu, bo wygrane sa zbyt mocno zwiazane z silnikiem gry...
#4
Napisano 17.12.2009 19:22
A to nie o to chodziło?
ZP daje taki komunikat, kiedy kończy się runda a nadal jest jakiś zombie i człowiek czyli kiedy jest remis.Jak zrobić jak na zp_plague że nikt nie wygrał?
#5
Napisano 17.12.2009 19:49
naven, ale tak moze byc tylko na mapach bez obiektow, lub gdy obiekty mapy zostana usuniete (brak bs'ow i paki ne de_dust)...
#6
Napisano 17.12.2009 20:11
Ah, rozumiem. Zawsze można dodać hosty za mapą
#7
Napisano 18.12.2009 09:10
http://forums.allied...ad.php?t=110626
Tutaj ziomek zrobił dla normalnej gry Blast End.
Przerobi ,albo wskaże ktoś odpowiednie kody ,aby stworzyć takie coś?
Wszystkie OBJ mają być zachowane ma być to dla serwera TP. Chcę po prostu podczas remisu wykonać funkcję A.
Tutaj ziomek zrobił dla normalnej gry Blast End.
Przerobi ,albo wskaże ktoś odpowiednie kody ,aby stworzyć takie coś?
Wszystkie OBJ mają być zachowane ma być to dla serwera TP. Chcę po prostu podczas remisu wykonać funkcję A.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych