Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stack Error Has flags


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 00:14

mam taki kod:
public Nowa_Runda(){
	for(new i = 1;i<33;i++){
		if(mikolaj_tablica[i] == true){
			setGlowShell(i,0.0);
		}
		mikolaj_tablica[i] = false;
		if(is_user_alive(i)){
			if(has_flags(i,"i")){
				if(get_user_team(i) == 1){
					cs_set_user_model(i,"viptt");
					set_user_health(i,125);
					set_user_armor (i,125);
					if(pierwsza_runda == true){
						client_cmd(i,"slot2")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_deagle");
					}
					else
					{
						client_cmd(i,"slot1")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_m4a1");
					}
				}
				else if(get_user_team(i) == 2){
					cs_set_user_model(i,"vipct");
					set_user_armor ( i, 125 )
					set_user_health(i,125);
					if(pierwsza_runda == true){
						client_cmd(i,"slot2")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_deagle");
					}
					else
					{
						client_cmd(i,"slot1")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_m4a1");
					}
				}
			}
		}
	}
	if(pierwsza_runda == true){
		pierwsza_runda = false;
	}
}

i tu plugin pada w logach jest:
L 12/17/2009 - 00:13:17: Start of error session.
L 12/17/2009 - 00:13:17: Info (map "cs_assault") (file "addons/amxmodx/logs/error_20091217.log")
L 12/17/2009 - 00:13:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_plugin.amxx")
L 12/17/2009 - 00:13:17: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 12/17/2009 - 00:13:17: [AMXX]    [0] vip_plugin.sma::Nowa_Runda (line 64)

dodatkowo dodanie hp i armora nie działa i gdy dostanie się m4 to można go wywalać w nieskończoność
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 10:18

Nie wszystkie funkcje dzialaja poprawnie dla przypadkowych id, albo uzyj get_players, albo sprawdzaj czy gracz istnieje za pomoca is_user_alive/connected.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 13:46

mam warunek
if(is_user_alive(i)){

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 15:06

Aha... to nie wiem co nie tak...

Zamien has_flags, na if(get_user_flags(i)&ADMIN_CHAT) dla jednej flagi nie warto uzywac tej funkcji ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 16:37

zmieniłem na to:
public Nowa_Runda(){
	for(new i = 1;i<33;i++){
		if(mikolaj_tablica[i] == true){
			if(is_user_alive(i)){
				setGlowShell(i,0.0);
			}
		}
		mikolaj_tablica[i] = false;
		if(is_user_alive(i)){
			if(get_user_flags(i)&ADMIN_CHAT){
				if(get_user_team(i) == 1){
					cs_set_user_model(i,"viptt");
					set_user_health(i,125);
					set_user_armor (i,125);
					if(pierwsza_runda == true){
						client_cmd(i,"slot2")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_deagle");
					}
					else
					{
						client_cmd(i,"slot1")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_m4a1");
					}
				}
				else if(get_user_team(i) == 2){
					cs_set_user_model(i,"vipct");
					set_user_armor ( i, 125 )
					set_user_health(i,125);
					if(pierwsza_runda == true){
						client_cmd(i,"slot2")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_deagle");
					}
					else
					{
						client_cmd(i,"slot1")
						client_cmd(i,"drop")
						give_item(i,"weapon_m4a1");
					}
				}
			}
		}
	}
	if(pierwsza_runda == true){
		pierwsza_runda = false;
	}
}

ale teraz wywala mnie gry rozpocznie się druga runda (pierwszej nie wykrywa)
a konsola:
SZ_GetSpace: overflow on netchan->message
SZ_GetSpace: overflow on netchan->message
L 12/17/2009 - 16:36:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_plugin.amxx")
L 12/17/2009 - 16:36:05: [AMXX] Run time error 3: stack error 
WARNING: reliable overflow for DarkGL
DarkGL overflowed
Reliable channel overflowed
Compressing & saving Experience Data...this may take a while!
Experience Data s

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 17:01

DarkGL, myslalem, że problem tkwil (z jakiegos niewiadomego powodu -> nazwa tematu has_flags) w mojej funkcji...

Prawdopodobnie za duzo robisz na graczach w jednej chwili... ilu graczy ma flage do tego gdy masz crasha?
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 17:02

zmieniłem event na początek rundy i działa
  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.12.2009 19:59

A jaki był przedtem jeśli można wiedzieć?
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:06

public plugin_init() {
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}

public Nowa_Runda()
{
//code
}


Stawiam na mojego toturiala :>
  • +
  • -
  • 0

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.12.2009 20:07

No właśnie ale on zmienił i chce wiedzieć na co :> O:)
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 20:11

miczu w totka graj :P
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")  na  register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
btw. event nowa runda wykonuje się szybciej niż nowa runda się zacznie :D ?
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:13

DarkGL, akurat chcialem zgadywac, ze to jest kolejna pozycja na tutku, ale pojawil sie inny temat do oblukania O:)

#edit wypada dodac, ze czasem moze byc problem z funkcja :F
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 20:18

czyli kiedy może być problem ?
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:22

DarkGL, stawiam ze wina tkwi w dawaniu broni (pojawia sie dzwiek i moze w polaczeniu z hltv zrobic blad) lub zmiana modelu (hltv juz sie tu inicjuje a tu mu wprost przed nosem zmieniaja modele)... jesli nie bedziesz tak mily bo to sprawdzić to beda oba podane jako potencjalne problemy...
  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2009 20:34

taki kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
}

public Nowa_Runda() 
{ 
	for(new i=1;i<33;i++){
		if(is_user_alive(i)){
			give_item(i,"weapon_m4a1");
		}
	}
}

dał taki efekt

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:37

Ha! Moj pierwszy wybor i trafiony :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych