Może go ktoś prze edytować?
Chodzi mi głównie o usunięcie części z muzykami (w ogóle ich nie chce)
Chcę aby były same modele bomb (te 3) + śnieg
z góry dziekuje
link do pluginu między innymi : Klick
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Winter Environment edytowanie
Temat rozp. KornikSnk, 15.12.2009 19:19
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.12.2009 19:19
#2
Napisano 15.12.2009 19:52
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" #define STEP_DELAY 0.5 new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", "models/ch-m/frost_man.mdl", "models/ch-m/present1.mdl" }; new g_iLedSprite; new Float:g_fNextStep[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0); register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow")); new i; for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); } public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public fwd_PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime(); if(g_fNextStep[id] < fGmTime) { if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id)) { g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY; } } return FMRES_IGNORED; } public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } stock Float:is_user_outside(id) { new Float:vOrigin[3], Float:fDist; pev(id, pev_origin, vOrigin); fDist = vOrigin[2]; while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY) vOrigin[2] += 5.0; if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY) return (vOrigin[2] - fDist); return 0.0; } stock Float:fm_get_user_speed(id) { if(!is_user_connected(id)) return 0.0; static Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); fVelocity[2] = 0.0; return vector_length(fVelocity); }
#3
Napisano 16.12.2009 08:30
dzięki kykovsky ;]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych