Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Winter Environment edytowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KornikSnk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Lokalizacja:sanok
Offline

Napisano 15.12.2009 19:19

Może go ktoś prze edytować?
Chodzi mi głównie o usunięcie części z muzykami (w ogóle ich nie chce)
Chcę aby były same modele bomb (te 3) + śnieg

z góry dziekuje


link do pluginu między innymi : Klick
  • +
  • -
  • 0

#2 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 15.12.2009 19:52

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Winter Environment"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Alka"



#define STEP_DELAY 0.5



new const g_szBombModels[][] = {

	

	"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",

	"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",

	"models/ch-m/frost_man.mdl",

	"models/ch-m/present1.mdl"

};





new g_iLedSprite;



new Float:g_fNextStep[33];



public plugin_init() {

	

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

	register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);

	

	register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");

	register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");

	register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");

	

	register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");

}



public plugin_precache()

{

	engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));

	

	new i;

	for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)

		precache_model(g_szBombModels[i]);





	

	g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");

}



public fwd_SetModel(ent, const szModel[])

{

	if(!pev_valid(ent))

		return FMRES_IGNORED;

	

	if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))

	{

		static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);

		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);

		

		return FMRES_SUPERCEDE;

	}

	return FMRES_IGNORED;

}



public fwd_PlayerPreThink(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return FMRES_IGNORED;

	

	static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();

	if(g_fNextStep[id] < fGmTime)

	{

		if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))

		{

			g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;

		}

	}

	return FMRES_IGNORED;

}





public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)

{

	if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)

	{

		if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)

			return PLUGIN_HANDLED;

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



stock Float:is_user_outside(id)

{

	new Float:vOrigin[3], Float:fDist;

	pev(id, pev_origin, vOrigin);

	

	fDist = vOrigin[2];

	

	while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)

		vOrigin[2] += 5.0;

	

	if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)

		return (vOrigin[2] - fDist);

	

	return 0.0;

}



stock Float:fm_get_user_speed(id)

{

	if(!is_user_connected(id))

		return 0.0;

	

	static Float:fVelocity[3];

	pev(id, pev_velocity, fVelocity);

	

	fVelocity[2] = 0.0;

	

	return vector_length(fVelocity);

}


  • +
  • -
  • 0

#3 KornikSnk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Lokalizacja:sanok
Offline

Napisano 16.12.2009 08:30

dzięki kykovsky ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych