Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczenie Fireball'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 13:31

Pytanie: jak ograniczyć fireballa maga do 3?

Ktoś pomoże? Kod poniżej, oraz próbowane wariacje :)

case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}

Gdyż przy poniższym kodzie, pisze w kompilatorze, że wartość nie może być ciągła:

case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
if(item_fireball(id)>3)
			{
				item_fireball(id)=1
				show_hudmessage(id, "Mozesz wyczarowac max 3fireballe",golden_bulet[id]) 
			}
}


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.12.2009 13:42

że wartość nie może być ciągła:

A w oryginale ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 13:53

W oryginale właśnie jest ciągłą i nie da rady zrobić ograniczenia jak >0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.12.2009 14:22

W oryginale właśnie jest ciągłą i nie da rady zrobić ograniczenia jak >0

Możesz skopiować oryginalną treść błędu ?!
  • +
  • -
  • 0

#5 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 14:34

Proszę:

Dołączona grafika

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.12.2009 14:40

Nie znam się zbytnio na diablo i nie mam czasu oblookać dokładnie, ale tam nie powinno być:
item_fireball[id] zamiast item_fireball(id) ??

I co tam robi samo "item_fireball(id)" w linijce ?
  • +
  • -
  • 0

#7 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 15:11

może można zastosować funkcję player_b_fireball[id] ?

Daje ona 1x item_fireball(id)


nie wiem czemu item (), a nie funkcja []

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.12.2009 16:31

może można zastosować funkcję player_b_fireball[id] ?

Daje ona 1x item_fireball(id)


nie wiem czemu item (), a nie funkcja []


Mówiłem że nie zagłębiłem się w tym, ale tak czy inaczej nie można funkcji przypisać wartości:

item_fireball(id)=1


  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.12.2009 17:09

Pytanie: jak ograniczyć fireballa maga do 3?

A on nie jest przypadkiem ograniczony do 1 ?

if (fired[id] > 0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
Zmieniasz tu 0 na 3 i tu:
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
na fired[id] <= 3

a
fired[id] = 1
na fired[id]++


a z funkcji
public call_cast(id)
usuwasz: fired[id]=0
  • +
  • -
  • 0

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.12.2009 17:17

Nie ponieważ item nie ma nic wspólnego w sensie ilości używania z czarem.
Dodaj nową globalną, którą resetujesz przy spawnie.
I potem
if (globalna <3){
item_fireball(id)
globalna++
}

globalna np. mag_fireball[33] i potem za ifem mag_fireball[id]
Tak na moje oko O:)
  • +
  • -
  • 0

#11 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 17:43

Nie ładuje się pasek do końca, pisze, że wyczarowałem Fireball'a, ale nic się nie pojawia.

+ nawet po 3razach dalej się tak ładuje




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych