Nie wiedziałem do jakiego działu dać.
Chodzi mi o zrobienie z tego 2 modelów adminów.
Ze każdy Admin jak wejdzie to będzie miał od razu taki wygląd.
Oto link do tych dwóch modelów:
http://www.speedysha... ... dminow.rar
I żeby się sciągało bo inne mi się nie ściągają w grze
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kto mi złączy te 2 modele adminów?
Temat rozp.
CsMila
, 13.12.2009 16:26
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.12.2009 16:26
#2
Napisano 13.12.2009 17:04
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl") precache_model("models/player/admin_te2/admin_te2.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "admin_te2") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "admin_ct2") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Modele wklejasz:
admin_te nazywasz admin_te2.mdl
cstrike/models/player/admin_te2/admin_te2.mdladmin_ct nazywasz admin_ct2.mdl
cstrike/models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl
Plugin kompilujesz i dodajesz do plugins.ini na końcu.
#3
Napisano 14.12.2009 18:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl") precache_model("models/player/admin_te2/admin_te2.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "admin_te2") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "admin_ct2") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Modele wklejasz:
admin_te nazywasz admin_te2.mdlcstrike/models/player/admin_te2/admin_te2.mdladmin_ct nazywasz admin_ct2.mdlcstrike/models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl
Plugin kompilujesz i dodajesz do plugins.ini na końcu.
To jest plik SMA i mam to skompilować?
#4
Napisano 14.12.2009 19:30
Tak plik .sma u góry masz Kompilator wklejasz zapisujesz i modele umieszczasz w folderach tak jak napisałem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych