Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele Kosy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Relax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Kępno
Offline

Napisano 12.12.2009 00:31

Witam
Czy istnieje taki plugin w kórym ustawiam na prawy klawisz taki model kosy
a na lewy inny?
Pozdro
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.12.2009 00:36

ale jak na prawym klawiszu inny modeli i na lewym klawiszu innym napisz dokładniej
  • +
  • -
  • 0

#3 Relax

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Kępno
Offline

Napisano 12.12.2009 10:42

masz sobie swoja kose, zywkla z cs.
Jak klikniesz prawym klawiszem walisz z niej a jak wcsniesz lewy walisz z innego modelu kosy.
Wiesz mniejwiecej o co mi chodzi?

[ Dodano: 12-12-2009, 20:45 ]
Czy byłby ktoś w stanie napisać taki plugin ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2009 12:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Change model of knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
}

public plugin_precache(){
	precache_model("models/v_knife.mdl");
	precache_model("models/v_knife_right.mdl");
}

public bron(id){
	if(get_user_weapon(id) ==  29){
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
	}
}

public bron2(id){
	if(get_user_weapon(id) == 29){
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife_right.mdl")
	}
}

public client_PreThink(id){
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_ATTACK){
		bron(id);
	}
	else if(button & IN_ATTACK2){
		bron2(id);
	}
}


[ Dodano: 13-12-2009, 12:04 ]
model na prawą rękę nazywasz
v_knife_right.mdl
i wrzucasz do folderu models
  • +
  • -
  • 0

#5 Relax

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Kępno
Offline

Napisano 14.12.2009 16:12

dzięki Ziom ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych