Witam
Czy istnieje taki plugin w kórym ustawiam na prawy klawisz taki model kosy
a na lewy inny?
Pozdro
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Modele Kosy
Temat rozp. Relax, 12.12.2009 00:31
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.12.2009 00:31
#2
Napisano 12.12.2009 00:36
ale jak na prawym klawiszu inny modeli i na lewym klawiszu innym napisz dokładniej
#3
Napisano 12.12.2009 10:42
masz sobie swoja kose, zywkla z cs.
Jak klikniesz prawym klawiszem walisz z niej a jak wcsniesz lewy walisz z innego modelu kosy.
Wiesz mniejwiecej o co mi chodzi?
[ Dodano: 12-12-2009, 20:45 ]
Czy byłby ktoś w stanie napisać taki plugin ?
Jak klikniesz prawym klawiszem walisz z niej a jak wcsniesz lewy walisz z innego modelu kosy.
Wiesz mniejwiecej o co mi chodzi?
[ Dodano: 12-12-2009, 20:45 ]
Czy byłby ktoś w stanie napisać taki plugin ?
#4
Napisano 13.12.2009 12:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "Change model of knife" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache(){ precache_model("models/v_knife.mdl"); precache_model("models/v_knife_right.mdl"); } public bron(id){ if(get_user_weapon(id) == 29){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl") } } public bron2(id){ if(get_user_weapon(id) == 29){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife_right.mdl") } } public client_PreThink(id){ new button = get_user_button(id); if(button & IN_ATTACK){ bron(id); } else if(button & IN_ATTACK2){ bron2(id); } }
[ Dodano: 13-12-2009, 12:04 ]
model na prawą rękę nazywasz
v_knife_right.mdli wrzucasz do folderu models
#5
Napisano 14.12.2009 16:12
dzięki Ziom ;>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych