Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Runda rozgrzewkowa [USP]
Temat rozp. Operator, 06.12.2009 16:31
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.12.2009 16:31
Witam.
Mam prośbe: Otóż potrzebuje plugin z rundą rozgrzewkową na same usp(nieograniczona ilość amunicji) z informacją na koniec 'Runde Rozgrzewkowa wygrał nick . Dostaje 3000 $'. Proszę żeby runda trwała 60sek.
Pozdrawiam.
Mam prośbe: Otóż potrzebuje plugin z rundą rozgrzewkową na same usp(nieograniczona ilość amunicji) z informacją na koniec 'Runde Rozgrzewkowa wygrał nick . Dostaje 3000 $'. Proszę żeby runda trwała 60sek.
Pozdrawiam.
#2
Napisano 07.12.2009 14:01
#include <amxmodx> #include <fun> new bool:isrestart = false new timer public plugin_init() { register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon") register_event("TextMsg","start","a","2Game_C") register_cvar("crazy_restart","1") register_cvar("crazy_restart_time","45") register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle") register_clcmd("drop","block") register_clcmd("cl_setautobuy","block") register_clcmd("cl_autobuy","block") register_clcmd("cl_setrebuy","block") register_clcmd("cl_rebuy","block") register_clcmd("buy","block") register_clcmd("glock","block") register_clcmd("usp","block") register_clcmd("p228","block") register_clcmd("deagle","block") register_clcmd("elites","block") register_clcmd("fn57","block") register_clcmd("m3","block") register_clcmd("autoshotgun","block") register_clcmd("mac10","block") register_clcmd("tmp","block") register_clcmd("mp5","block") register_clcmd("ump45","block") register_clcmd("p90","block") register_clcmd("galil","block") register_clcmd("ak47","block") register_clcmd("scout","block") register_clcmd("sg552","block") register_clcmd("awp","block") register_clcmd("g3sg1","block") register_clcmd("famas","block") register_clcmd("m4a1","block") register_clcmd("bullpup","block") register_clcmd("sg550","block") register_clcmd("m249","block") register_clcmd("shield","block") register_clcmd("primammo","block") register_clcmd("secammo","block") register_clcmd("vest","block") register_clcmd("vesthelm","block") register_clcmd("flash","block") register_clcmd("hegren","block") register_clcmd("sgren","block") register_clcmd("nvgs","block") register_clcmd("weapon_knife", "block") register_clcmd("weapon_sg550", "block") register_clcmd("weapon_mac10", "block") register_clcmd("weapon_aug", "block") register_clcmd("weapon_xm1014", "block") register_clcmd("weapon_p90", "block") register_clcmd("weapon_c4", "block") register_clcmd("weapon_tmp", "block") register_clcmd("weapon_mp5navy", "block") register_clcmd("weapon_ump45", "block") register_clcmd("weapon_m4a1", "block") register_clcmd("weapon_awp", "block") register_clcmd("weapon_g3sg1", "block") register_clcmd("weapon_sg552", "block") register_clcmd("weapon_scout", "block") register_clcmd("weapon_m3", "block") register_clcmd("weapon_m249", "block") register_clcmd("weapon_ak47", "block") register_clcmd("weapon_fiveseven", "block") register_clcmd("weapon_usp", "block") register_clcmd("weapon_glock18", "block") register_clcmd("weapon_deagle", "block") register_clcmd("weapon_p228", "block") register_clcmd("weapon_elite", "block") register_clcmd("weapon_flashbang", "block") register_clcmd("weapon_hegrenade", "block") register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block") register_clcmd("lastinv", "block") } public start() { timer = get_cvar_num("crazy_restart_time") new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time") if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1) { isrestart = true //dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej //a robimy to w nastepujacy sposob //server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx") //server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx") //dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem //wlaczamy nizej set_task(res_time + 1, "end") set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b") set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b") } } public ammo() { new weapon[192] get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191) for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++) { give_item(i, weapon) engclient_cmd(i, weapon) } } public end() { isrestart = false remove_task(123) //tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej //server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx") //server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx") //robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable set_cvar_num("sv_restartround",1) } public count_me() { new red = random_num(5,255) new green = random_num(5,255) new blue = random_num(5,255) set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1) show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer) if(timer == 3) { client_cmd(0, "spk vox/three.wav") } if(timer == 2) { client_cmd(0, "spk vox/two.wav") } if(timer == 1) { client_cmd(0, "spk vox/one.wav") } timer-- } public block(id) { if(isrestart) return PLUGIN_HANDLED return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 07.12.2009 19:09
Niestety ale nie działa
@Edit
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
@Edit
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
#4
Napisano 13.12.2009 21:23
Tak samo występuje z prośbą o napisanie takiego pluginu. Jestem w stanie zaplacic.
#5
Napisano 15.12.2009 17:49
Pomoże ktoś ?
#6
Napisano 15.12.2009 18:09
proszę , pistoletówka + muzyczka
Załączone pliki
#7
Napisano 15.12.2009 18:58
Ta spoko że to jest nożówka ;/ Jeżeli ktoś umiał by to zrobić jestem w stanie zapłacić. Pisać najlepiej na gg - 6157967
#8
Napisano 17.12.2009 15:28
Ta spoko że to jest nożówka ;/ Jeżeli ktoś umiał by to zrobić jestem w stanie zapłacić. Pisać najlepiej na gg - 6157967
wiem , co robie . to jest pistoletówka ;]
#9
Napisano 17.12.2009 18:51
Ta spoko że to jest nożówka ;/ Jeżeli ktoś umiał by to zrobić jestem w stanie zapłacić. Pisać najlepiej na gg - 6157967
Najpierw sprawdź
W .sma widać że jest opcja z knife off
new bool:knifeArena = false
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych