Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie prędkości na stałe do końca rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snejk47

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 05.12.2009 01:04

Witam, mam problem, zrobiłem sobie plugin, który na początku rundy wyświetla menu z wyborem speeda, speed nadaje tak:
speed = get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float (hvsct) 
			set_user_maxspeed(id , speed)
I tu pojawia się problem, wszystko jest dobrze dopóki nie zmienię broni, np. z knife na usp/he. Jak mogę nadać prędkość na całą rundę?

Pozdrawiam.

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 05.12.2009 09:15

Zapisujesz maksymalna predkosc gracza w zmiennej globalnej, a nastepnie wymuszasz ja przy kazdej zmianie broni, czyli w evencie curweapon:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

public plugin_init() { 
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") 
} 

public CurWeapon(id) 
{ 
    //new wid = read_data(2)    // Id broni 
    //new ammo = read_data(3)    // liczba naboi w magazynku 
    //code 
}
Dodaj w odpowiednim miejscu i po sprawie O:)
  • +
  • -
  • 0

#3 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 05.12.2009 11:35

Dzięki działa ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych