Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

czy da sie wylaczyc skany?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 04.12.2009 03:35

mam pytanie czy istnieje taki plugin aby nie można było skanowac przez sciany??
  • +
  • -
  • 0

#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2009 13:38

;O ;> :lol:

Raczej nie .. bo chyba każdy ma prawo strzelić sobie w ściane xD
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.12.2009 15:27

można zawsze napisać xD
  • +
  • -
  • 0

#4 Kaguuya!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:44
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.12.2009 16:03

#include <amxmodx>
 #include <fakemeta>

 new normalTrace[33], lastTrace[33], cvEnabled, weapon, dummy;

 // plugin load
 public plugin_init()
 {
	register_plugin("No Walls","0.13","Avalanche");

	register_cvar("nowalls_version","0.13",FCVAR_SERVER);
	cvEnabled = register_cvar("nowalls_enabled","1");

	register_event("ResetHUD","event_resethud","b");
	register_clcmd("fullupdate","cmd_fullupdate");

	register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
	register_forward(FM_PlayerPostThink,"fw_playerpostthink");
 }

 // reset normal trace id on join or leave
 public client_connect(id)
 {
	normalTrace[id] = 0;
 }

 public client_disconnect(id)
 {
	normalTrace[id] = 0;
 }

 // player spawns, and some other such things
 public event_resethud(id)
 {
	lastTrace[id] = 0;
 }

 // block forced resethud call
 public cmd_fullupdate(id)
 {
	return PLUGIN_HANDLED;
 }

 // traceline hook, meat and bones of the entire plugin
 public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,ptr) // pentToSkip == id, for clarity
 {
	if(!is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;

	// grab normal trace
	if(!normalTrace[id])
	{
		normalTrace[id] = ptr;
		return FMRES_IGNORED;
	}

	// ignore normal trace
	else if(ptr == normalTrace[id])
		return FMRES_IGNORED;

	// no functionality
	if(!get_pcvar_num(cvEnabled))
		return FMRES_IGNORED;

	// not a player entity, or player is dead
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	// not shooting anything
	if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
		return FMRES_IGNORED;

	weapon = get_user_weapon(id,dummy,dummy);

	// using a shotgun, expect multiple tracelines
	if(weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_XM1014)
		return FMRES_IGNORED;

	// this is a second traceline, for shooting through walls
	if(ptr == lastTrace[id])
	{
		// values sure to throw off any traceline
		set_tr(TR_vecEndPos,Float:{4096.0,4096.0,4096.0});
		set_tr(TR_AllSolid,1);
		set_tr(TR_pHit,0);
		set_tr(TR_iHitgroup,0);
		set_tr(TR_flFraction,1.0);

		return FMRES_SUPERCEDE;
	}

	// remeber traceline index for next time
	lastTrace[id] = ptr;

	return FMRES_IGNORED;
 }

 // finished client calculations, reset our traceline index
 public fw_playerpostthink(id)
 {
	lastTrace[id] = 0;
 }
Brak obrażeń zadawanych przez ściany.
  • +
  • -
  • 0

#5 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 04.12.2009 21:56

dziękuje zaraz wyprubuje to ^^ dam znac czy działa,niemogłem tego znależc w pluginach a już mnie irytuje ze mozna zabijac przez sciane bo mam serwer RealMod

jeszcze raz dzięki a i pomógł leci jak zawsze :]

Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych