mam pytanie czy istnieje taki plugin aby nie można było skanowac przez sciany??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
czy da sie wylaczyc skany?
Temat rozp. bolek_stw, 04.12.2009 03:35
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2009 03:35
#2
Napisano 04.12.2009 13:38
;O ;>
Raczej nie .. bo chyba każdy ma prawo strzelić sobie w ściane
Raczej nie .. bo chyba każdy ma prawo strzelić sobie w ściane
#3
Napisano 04.12.2009 15:27
można zawsze napisać
#4
Napisano 04.12.2009 16:03
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new normalTrace[33], lastTrace[33], cvEnabled, weapon, dummy; // plugin load public plugin_init() { register_plugin("No Walls","0.13","Avalanche"); register_cvar("nowalls_version","0.13",FCVAR_SERVER); cvEnabled = register_cvar("nowalls_enabled","1"); register_event("ResetHUD","event_resethud","b"); register_clcmd("fullupdate","cmd_fullupdate"); register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline"); register_forward(FM_PlayerPostThink,"fw_playerpostthink"); } // reset normal trace id on join or leave public client_connect(id) { normalTrace[id] = 0; } public client_disconnect(id) { normalTrace[id] = 0; } // player spawns, and some other such things public event_resethud(id) { lastTrace[id] = 0; } // block forced resethud call public cmd_fullupdate(id) { return PLUGIN_HANDLED; } // traceline hook, meat and bones of the entire plugin public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,ptr) // pentToSkip == id, for clarity { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; // grab normal trace if(!normalTrace[id]) { normalTrace[id] = ptr; return FMRES_IGNORED; } // ignore normal trace else if(ptr == normalTrace[id]) return FMRES_IGNORED; // no functionality if(!get_pcvar_num(cvEnabled)) return FMRES_IGNORED; // not a player entity, or player is dead if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; // not shooting anything if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK)) return FMRES_IGNORED; weapon = get_user_weapon(id,dummy,dummy); // using a shotgun, expect multiple tracelines if(weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_XM1014) return FMRES_IGNORED; // this is a second traceline, for shooting through walls if(ptr == lastTrace[id]) { // values sure to throw off any traceline set_tr(TR_vecEndPos,Float:{4096.0,4096.0,4096.0}); set_tr(TR_AllSolid,1); set_tr(TR_pHit,0); set_tr(TR_iHitgroup,0); set_tr(TR_flFraction,1.0); return FMRES_SUPERCEDE; } // remeber traceline index for next time lastTrace[id] = ptr; return FMRES_IGNORED; } // finished client calculations, reset our traceline index public fw_playerpostthink(id) { lastTrace[id] = 0; }Brak obrażeń zadawanych przez ściany.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych