Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Śnieżny DD2
#1
Napisano 02.12.2009 20:20
Poprostu chciał bym żeby dd2 był oteksturowany np. jak de_russka, albo fy_snow ? Da radę ?
#2
Napisano 02.12.2009 21:27
Można z poziomu AMXX ponaklejać decale na wszystkie elementy mapy, ale ciężko wykryć wszystkie części bytów widoczne dla graczy i nie wiem jak sobie z tym da radę silnik (ograniczenie ilości?).
Ogólnie pewnie łatwiej zrobić nową mapę podobną do dd2
#3
Napisano 02.12.2009 21:28
#4
Napisano 02.12.2009 21:35
http://www.sendspace...a04d65b43673a8c
#5
Napisano 04.12.2009 22:34
Tekstury możesz wziąć stąd ---> ]DownloaD -cs_office.wad[
]DownloaD cs_dust.wad[
#6
Napisano 05.12.2009 10:46
1. Standardowe mapy zdekompilowane lub projekty tych map zrobionych przez innych userów mogą mieć dużo błędów.
2. Żeby to zrobić, trzeba by już troszke siedzieć w VHE, żeby potem pousuwać błędy i 'zaszyć dziury'.
3. Najlepiej wyłączyć je i powrzucać mapki podobne, które już istnieją , takie jak de_winterdust czy cs_winter_assault. Nie są one identyczne jak standardowe, ale w klimatach zimy
www.fpsbanana.com
#7
Napisano 05.12.2009 11:10
#8
Napisano 05.12.2009 12:11
Można ją przerobić na śnieżny, ale nie wiadomo jak ją przyjmą kompilatory, a mi nie ujedzie
( będę czekał 20min. na skompilowanie... ). Ja się moge podjąć tego zadania, bo gdzies miałem textury winterdust'a
#9
Napisano 05.12.2009 13:49
#10
Napisano 05.12.2009 18:35
!!! UWAGA !!! robiłem na szybkość nie na jakość więć jak chcesz coś do poprawki to mów
]POBIERZ[
edit: te ładniejsze ]Pobierz [ a tu masz as_tundra.wad -=WAD=-
#11
Napisano 05.12.2009 18:53
#13
Napisano 05.12.2009 22:25
dzięki za pomoc.
Można OFF
#14
Napisano 05.12.2009 23:19
#15
Napisano 06.12.2009 12:43
#16
Napisano 06.12.2009 12:46
Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
#17
Napisano 06.12.2009 17:47
Poprawiona wersje w tamtym poście
#18
Napisano 06.12.2009 18:43
mape na mapie :>mam już mapę abesa na mapie
Ja mam na tej mapie normalnie 60fps jak na kazdej więc nie wiem czemu ty masz tylko 20.
Ircu, co do tej twojej mapy ściągnąłeś nazwę po mnie
Abes, ja niewiem jaki bug znalazłeś ale ja przy kompilacji nie miałem żadnego błędu (mógłbyś mnie wtajemniczyć )
#19
Napisano 06.12.2009 19:06
Takie małe niedociągnięcie
#20
Napisano 06.12.2009 22:41