Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Śnieżny DD2
Started By
kasza
, 02.12.2009 20:20
26 replies to this topic
#1
Posted 02.12.2009 20:20
Cześć. Robię teraz serwa w klimacie świąt. Chodzi mi o to jak zrobć, aby dd2 był śnieżny ? Rozmawiałem już z Abesem, ale się nie zbyt dogadałem, bo nie zbyt mam pojęcie co do map.
Poprostu chciał bym żeby dd2 był oteksturowany np. jak de_russka, albo fy_snow ? Da radę ?
Poprostu chciał bym żeby dd2 był oteksturowany np. jak de_russka, albo fy_snow ? Da radę ?
#2
Posted 02.12.2009 21:27
Można zdekompilować mapę, co daje zazwyczaj nieciekawy efekt (w sumie tak jak dekompilacja programów/pluginów) i praca z takim projektem jest bardzo niewygodna.
Można z poziomu AMXX ponaklejać decale na wszystkie elementy mapy, ale ciężko wykryć wszystkie części bytów widoczne dla graczy i nie wiem jak sobie z tym da radę silnik (ograniczenie ilości?).
Ogólnie pewnie łatwiej zrobić nową mapę podobną do dd2
Można z poziomu AMXX ponaklejać decale na wszystkie elementy mapy, ale ciężko wykryć wszystkie części bytów widoczne dla graczy i nie wiem jak sobie z tym da radę silnik (ograniczenie ilości?).
Ogólnie pewnie łatwiej zrobić nową mapę podobną do dd2
#3
Posted 02.12.2009 21:28
no bo mam też mapę dd2 chrismas i w nije jest dużo modeli. jak by dało je usunąć to wszystko było by ok
#4
Posted 02.12.2009 21:35
Po co robić nową mapę. Ściągnij ten projekt, to jest prawie oryginalna mapa. Dodajesz swój .wad i texturujesz jedynie na zimowy, świąteczny klimat.
http://www.sendspace...a04d65b43673a8c
http://www.sendspace...a04d65b43673a8c
#5
Posted 04.12.2009 22:34
ściągnij mapę którą dał kolega wyżej i później w VHE wchodzisz w Narzędzia > Opcje >Zakładka textury >Dodaj WAD i w folderze cs'a masz cs_dust.wad wybierz ją a następnie dodaj teksturę cs_office.wad.Dopiero teraz włącz w VHE mapę de_dust2.rmf czyli Klikasz w Plik > Otwórz i wybierz miejsce gdzie masz plik de_dust2.rmf. Jęsli dalej nie kumasz napisz :> .
Tekstury możesz wziąć stąd ---> ]DownloaD -cs_office.wad[
]DownloaD cs_dust.wad[
Tekstury możesz wziąć stąd ---> ]DownloaD -cs_office.wad[
]DownloaD cs_dust.wad[
#6
Posted 05.12.2009 10:46
Yyyy...
1. Standardowe mapy zdekompilowane lub projekty tych map zrobionych przez innych userów mogą mieć dużo błędów.
2. Żeby to zrobić, trzeba by już troszke siedzieć w VHE, żeby potem pousuwać błędy i 'zaszyć dziury'.
3. Najlepiej wyłączyć je i powrzucać mapki podobne, które już istnieją , takie jak de_winterdust czy cs_winter_assault. Nie są one identyczne jak standardowe, ale w klimatach zimy
www.fpsbanana.com
1. Standardowe mapy zdekompilowane lub projekty tych map zrobionych przez innych userów mogą mieć dużo błędów.
2. Żeby to zrobić, trzeba by już troszke siedzieć w VHE, żeby potem pousuwać błędy i 'zaszyć dziury'.
3. Najlepiej wyłączyć je i powrzucać mapki podobne, które już istnieją , takie jak de_winterdust czy cs_winter_assault. Nie są one identyczne jak standardowe, ale w klimatach zimy
www.fpsbanana.com
#7
Posted 05.12.2009 11:10
Ircu, poszukaj mi błędów tej mapy co dałem. Jest niemal identyczna co de_dust2 twórców. I co najważniejsze nie ma żadnych dziur.
#8
Posted 05.12.2009 12:11
WoW! Faktycznie! Czysta jak [cenzura]. Skąd ty ja wiąłeś ?
Można ją przerobić na śnieżny, ale nie wiadomo jak ją przyjmą kompilatory, a mi nie ujedzie
( będę czekał 20min. na skompilowanie... ). Ja się moge podjąć tego zadania, bo gdzies miałem textury winterdust'a
Można ją przerobić na śnieżny, ale nie wiadomo jak ją przyjmą kompilatory, a mi nie ujedzie
( będę czekał 20min. na skompilowanie... ). Ja się moge podjąć tego zadania, bo gdzies miałem textury winterdust'a
#9
Posted 05.12.2009 13:49
Ircu, ma się swoje źródła W wolnej chwili możesz podesłać wad + rmf tego co tam oteksturujesz to też pomogę.
#10
Posted 05.12.2009 18:35
masz tutaj oteksturowane
!!! UWAGA !!! robiłem na szybkość nie na jakość więć jak chcesz coś do poprawki to mów
]POBIERZ[
edit: te ładniejsze ]Pobierz [ a tu masz as_tundra.wad -=WAD=-
!!! UWAGA !!! robiłem na szybkość nie na jakość więć jak chcesz coś do poprawki to mów
]POBIERZ[
edit: te ładniejsze ]Pobierz [ a tu masz as_tundra.wad -=WAD=-
#11
Posted 05.12.2009 18:53
Ryuu, a da się tam coś poprawić? na mapie 20 fps
#13
Posted 05.12.2009 22:25
Abes miszcz
dzięki za pomoc.
Można OFF
dzięki za pomoc.
Można OFF
#14
Posted 05.12.2009 23:19
Jeszcze chciałbym zobaczyć mapke Ircu
#15
Posted 06.12.2009 12:43
#16
Posted 06.12.2009 12:46
mam już mapę abesa na mapie, przyjęła się
Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za pomoc.
#17
Posted 06.12.2009 17:47
Znalazłem mały bug i go jako tako poprawiłem
Poprawiona wersje w tamtym poście
Poprawiona wersje w tamtym poście
#18
Posted 06.12.2009 18:43
mape na mapie :>mam już mapę abesa na mapie
Ja mam na tej mapie normalnie 60fps jak na kazdej więc nie wiem czemu ty masz tylko 20.
Ircu, co do tej twojej mapy ściągnąłeś nazwę po mnie
Abes, ja niewiem jaki bug znalazłeś ale ja przy kompilacji nie miałem żadnego błędu (mógłbyś mnie wtajemniczyć )
#19
Posted 06.12.2009 19:06
Takie małe niedociągnięcie
#20
Posted 06.12.2009 22:41
a możesz podać Ip tego servka Świątecznego pograł bym
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users