Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanko


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 darosevic

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2009 08:41

Siemka.

Nie wiem czy dobry dział,ale pisze tutaj.Chce zmienić moda na swoim serwerze na inny,dokładnie chodzi mi o zmianę moda na zombie plague z biohazarda.Zbytnio nie wiem od czego mam zacząć,byłbym wdzięczny jak ktoś by napisał krok po kroku jak mam zmienić moda,z góry dzięki :D


Aha jeszcze jedno,którą wybrać tą wersję tego plague: 4.1 czy 4.3 .

#2 Rubasze

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:294
  • Lokalizacja:config / plugins.ini
Offline

Napisano 01.12.2009 14:01

instalacja:
 models.zip
Wypakować do 'cstrikemodels'
playergonomegonome.mdl
v_knife_zombie.mdl
 plugin.zip
Wypakować do 'cstrikeaddonsamxmodx'
configscsdm*.spawns.cfg
configsplugins-bio.ini
datalangbiohazard.txt
pluginsbiohazard.amxx
scriptingbiohazard.cfg
scriptingbiohazard.sma

CVARY:
Domyślne.

Kod: //Włącz Wyłącz plugin
bh_enabled 1


//Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Nie można zostawić puste.
bh_lights "d"


//Tło nieba. Nie można zostawić puste.
bh_skyname "night"


//Miejsce do kupna
noktowizorów.
bh_block_nvg 1


//Miejsce do kupywania.
bh_blockbuyzone 1


//Włącz menu broni.
bh_weaponsmenu 1


//Odradzanie w dowolne miejsce na mapie. Używane są CSDM punkty odrodzenia.
bh_randomspawn 1


//Jak długo Zombie ma trafiać żeby zakazić.
bh_starttime 10.0


//Maksymalna ilość Zombie.
bh_maxzombies 16


//Użyj swojego dźwięku noża.
bh_customsounds 1


//Użyj swojego dźwięku gdy wygra zombie.
bh_winsounds 1


//0 = wyłączone, 1 = nieskończoność amunicji, 2 = nieograniczony uchwyt.
bh_ammo 1


//Współczynnik obrażen zadanych przez granat.
bh_hedmg_multi 1.0


//Włącz noktowizor gdy jest się zombie.
bh_autonvg 1


//Pozostali przy życiu otrzymują zakażenie natychmiast kiedy został zaatakowany.
bh_zombie_instant 1


//Bonus (+2 fragi) za zabicie Zombie.
bh_zombie_kill_bonus 2


//Bonus (dodatkowe HP) za pierwsze zarażenie CT.
bh_zombie_hp_bonus 65


//Ilość żyć Zombie
bh_zombie_hp 135


//Odległość widzenia Zombie (CHYBA). 0 - wyłączone.
bh_zombie_vision 120


//Zombies resist pain shock till they reach bh_zombie_kb_hp.
bh_zombie_resist 1


//Minimum żyć zombie dopóki nie zacznie wolniej chodzić.
bh_zombie_kb_hp 90


//Zombie nie zwalniają kiedy kucają.
bh_zombie_kb_duck 1


//Szybkość Zombie.
bh_zombie_speed 260.0


//Współczynnik ataku Zombie.
bh_zombie_atk_multi 1.5


//Współczynnik szkody
Kuli (Default:0.087) (8.7%)
bh_zombie_def_multi 0.087


//Włącz regeneracje żyć Zombie.
bh_zombie_regen 1


//Jak długo przed trafieniem ma regenerować się życie
u Zombie
bh_zombie_regendly1 2.0


//Jak szybko regeneruje się życie u Zombie.
bh_zombie_regendly2 0.25


//Flashbangi tylko oślepiają zombie.
bh_flashbang 1


Dodatkowe pluginy:
bio_radar.amxx
Pokazuje ostatnich przy życiu.
Cvar
bh_zombie_radar - włącz/wyłącz.

bio_flashlight.amxx
Wyczerpująca się latarka.
Cvary:
bh_flashlight - włącz/wyłącz.
bh_flashlight_radius - radius.
bh_flashlight_range - odległość.
bh_flashlight_color_r - czerwony.
bh_flashlight_color_g - zielony.
bh_flashlight_color_b - niebieski.

▪bio_antiblock.amxx
▪Przytrzymaj +use (E) aby odepchnąć gracza z dużyny.
▪Cvar:
▪bh_antiblock - włącz/wyłącz

▪bio_backspeed.amxx
▪Limit chodzenia w tył dla ostatnich przy życiu.
▪Cvary:
▪bh_backspeed_enable - włącz/wyłacz
▪bh_backspeed_speed_multi - współczynnik szybkości.

Pomogłem daj Pomógł :D

Załączone pliki



#3 darosevic

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2009 17:52

instalacja:
 models.zip
Wypakować do 'cstrikemodels'
playergonomegonome.mdl
v_knife_zombie.mdl
 plugin.zip
Wypakować do 'cstrikeaddonsamxmodx'
configscsdm*.spawns.cfg
configsplugins-bio.ini
datalangbiohazard.txt
pluginsbiohazard.amxx
scriptingbiohazard.cfg
scriptingbiohazard.sma

CVARY:
Domyślne.

Kod: //Włącz Wyłącz plugin
bh_enabled 1


//Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Nie można zostawić puste.
bh_lights "d"


//Tło nieba. Nie można zostawić puste.
bh_skyname "night"


//Miejsce do kupna
noktowizorów.
bh_block_nvg 1


//Miejsce do kupywania.
bh_blockbuyzone 1


//Włącz menu broni.
bh_weaponsmenu 1


//Odradzanie w dowolne miejsce na mapie. Używane są CSDM punkty odrodzenia.
bh_randomspawn 1


//Jak długo Zombie ma trafiać żeby zakazić.
bh_starttime 10.0


//Maksymalna ilość Zombie.
bh_maxzombies 16


//Użyj swojego dźwięku noża.
bh_customsounds 1


//Użyj swojego dźwięku gdy wygra zombie.
bh_winsounds 1


//0 = wyłączone, 1 = nieskończoność amunicji, 2 = nieograniczony uchwyt.
bh_ammo 1


//Współczynnik obrażen zadanych przez granat.
bh_hedmg_multi 1.0


//Włącz noktowizor gdy jest się zombie.
bh_autonvg 1


//Pozostali przy życiu otrzymują zakażenie natychmiast kiedy został zaatakowany.
bh_zombie_instant 1


//Bonus (+2 fragi) za zabicie Zombie.
bh_zombie_kill_bonus 2


//Bonus (dodatkowe HP) za pierwsze zarażenie CT.
bh_zombie_hp_bonus 65


//Ilość żyć Zombie
bh_zombie_hp 135


//Odległość widzenia Zombie (CHYBA). 0 - wyłączone.
bh_zombie_vision 120


//Zombies resist pain shock till they reach bh_zombie_kb_hp.
bh_zombie_resist 1


//Minimum żyć zombie dopóki nie zacznie wolniej chodzić.
bh_zombie_kb_hp 90


//Zombie nie zwalniają kiedy kucają.
bh_zombie_kb_duck 1


//Szybkość Zombie.
bh_zombie_speed 260.0


//Współczynnik ataku Zombie.
bh_zombie_atk_multi 1.5


//Współczynnik szkody
Kuli (Default:0.087) (8.7%)
bh_zombie_def_multi 0.087


//Włącz regeneracje żyć Zombie.
bh_zombie_regen 1


//Jak długo przed trafieniem ma regenerować się życie
u Zombie
bh_zombie_regendly1 2.0


//Jak szybko regeneruje się życie u Zombie.
bh_zombie_regendly2 0.25


//Flashbangi tylko oślepiają zombie.
bh_flashbang 1


Dodatkowe pluginy:
bio_radar.amxx
Pokazuje ostatnich przy życiu.
Cvar
bh_zombie_radar - włącz/wyłącz.

bio_flashlight.amxx
Wyczerpująca się latarka.
Cvary:
bh_flashlight - włącz/wyłącz.
bh_flashlight_radius - radius.
bh_flashlight_range - odległość.
bh_flashlight_color_r - czerwony.
bh_flashlight_color_g - zielony.
bh_flashlight_color_b - niebieski.

▪bio_antiblock.amxx
▪Przytrzymaj +use (E) aby odepchnąć gracza z dużyny.
▪Cvar:
▪bh_antiblock - włącz/wyłącz

▪bio_backspeed.amxx
▪Limit chodzenia w tył dla ostatnich przy życiu.
▪Cvary:
▪bh_backspeed_enable - włącz/wyłacz
▪bh_backspeed_speed_multi - współczynnik szybkości.

Pomogłem daj Pomógł :D




Nie o to mi chodziło,nie na biohazarda zmianę,tylko z biohazarda na plague,widzę czytanie ze zrozumieniem dla ciebie jest trudne.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych