{ player_item_name[id] = "Pale duzo" player_item_id[id] = rannum player_b_smokehit[id] = 1 give_item( id, "weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade" ) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Po prostu ich zadym",player_item_name[id])
plus
player_item_name[id] = "Rambo" player_item_id[id] = rannum give_item( id, "weapon_m249,ammo_556natobox,ammo_556natobox,ammo_556natobox" ) set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 500) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Poczuj wewnetrznego RAMBO",player_item_name[id]) }
Nie dość że gracz nie dostaje ani broni, ani ammo, ani granatów to jeszcze życie wchodzi co najwyżej w jednej rundzie kiedy się go dostanie (a mi potrzebne w każdej rundzie).
Zapisana właściwość itemu:
player_ring[id]=4
Oraz dodałem jedno właściwe case BoostRing-u(4):
public BoostRing(id)
{ switch(player_ring[id]) { case 1: player_intelligence[id]+=5 case 2: player_strength[id]+=5 case 3: player_agility[id]+=5 case 4: player_agility[id]+=50
Jednak nie działa. Nic się nie dodaje.
Za pomoc mogę ofiarować logo, banner, avatar zrobiony w PS.