Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ikonka fireshield


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 23.11.2009 20:11

Witam, mam do Was pytanie która linijka ze standardowego DiabloMod 5.9l odpowiada ikonce (taka mała tarcza po lewo) włączeniu fireshielda ?

Za pomoc +

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.11.2009 21:35

Może:
Display_Icon(id,1,"suithelmet_empty",255,255,255)

  • +
  • -
  • 0

#3 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 23.11.2009 21:59

Mam tak:
public Effect_MShield_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	if (!is_user_alive(id) || cs_get_user_money(id) <= 0 || !HasFlag(id,Flag_Moneyshield) || !freeze_ended)
	{
		RemoveFlag(id,Flag_Moneyshield)
		
		set_renderchange(id)
		
		Display_Icon(id,0,"suithelmet_empty",255,255,255)
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (cs_get_user_money(id)-250 < 0)
		cs_set_user_money(id,0)
	else
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-250)
		
	set_renderchange(id)
	
	Display_Icon(id,1,"suithelmet_empty",255,255,255)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.0)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

I ikonki ani widu ani słychu : > ;)

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.11.2009 22:29

public Effect_MShield_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
if (!is_user_alive(id) || cs_get_user_money(id) <= 0 || !HasFlag(id,Flag_Moneyshield) || !freeze_ended)
{
RemoveFlag(id,Flag_Moneyshield)

set_renderchange(id)

Display_Icon(id,0,"suithelmet_empty",255,255,255)
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (cs_get_user_money(id)-250 < 0)
cs_set_user_money(id,0)
else
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-250)

set_renderchange(id)

Display_Icon(id,1,"suithelmet_empty",255,255,255)

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.0)
return PLUGIN_CONTINUE
}


Jest.
  • +
  • -
  • 0

#5 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 23.11.2009 23:30

Jakimś cudem działa dzięki. +




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych