Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Bug z meekstone
#1
Napisano 22.11.2009 23:44
#2
Napisano 23.11.2009 00:12
#3
Napisano 23.11.2009 00:16
#4
Napisano 23.11.2009 09:38
#5
Napisano 23.11.2009 15:16
#6
Napisano 24.11.2009 01:15
#7
Napisano 24.11.2009 15:14
To zaden bug, tak samo jest w przypadku np bomby zwyklej. Dajmy mape de_nuke, paka jest podlozony na gorze, a ty jestes na dole. Bomba wybucha to ty tak samo dostajesz obrazenia.
Mylisz pojęcia. Weź pod uwagę jaki ma zasięg c4. Dajmy dd2 podkładasz na B, a będąc przed repem, albo już troche na respie ct to i tak obrywasz.
#8
Napisano 24.11.2009 20:15
To zaden bug, tak samo jest w przypadku np bomby zwyklej. Dajmy mape de_nuke, paka jest podlozony na gorze, a ty jestes na dole. Bomba wybucha to ty tak samo dostajesz obrazenia.
Mylisz pojęcia. Weź pod uwagę jaki ma zasięg c4. Dajmy dd2 podkładasz na B, a będąc przed repem, albo już troche na respie ct to i tak obrywasz.
Meekstone tez ma duzy zasieg, mozesz zmienic jego zasieg na mniejszy i po klopocie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych