Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Frostnades


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Panpacynka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 17.11.2009 20:12

Mam problem z tym pluginem http://forums.allied...ead.php?t=41126
działa, tylko, że nie tak ja bym chciał, chyba coś źle w cvarach, więc działa w ten sposób, że zamraża tylko TT a jak już zamraża to na stałe do końca mapy lub do śmierci. A chciałbym żeby zamrażało wyłącznie CT i tak na 5sec.

Cvary:

fn_enabled 1 (default 1) - toggles the plugin.
fn_override 1 (default 1) - if set, frost grenades override your regular grenades. otherwise, you have to type /fn or /frostnade to buy one.
fn_nadetypes 4 (default 4) - controls which grenades can be frost grenades. 1 = flashbang, 2 = HE grenade, 4 = smoke grenade — add the numbers together for multiple grenade types.
fn_teams 3 (default 3) - which teams are allowed to buy/use frost grenades. 1 = T only, 2 = CT only, 3 = both teams.
fn_price 300 (default 300) - how much a frost grenade costs, if not using fn_override.
fn_icon 1 (default 1) - controls when the snowflake icon is shown. if set to 1, it is show when you own a frost grenade. if set to 2, it is shown when you are chilled or frozen. if set to 0, it is never shown.
fn_limit 0 (default 0) - if set above 0, you can only buy this many frost grenades per life, if not using fn_override.
fn_buyzone 1 (default 1) - if you have to be in a buyzone to buy a frost grenade, if not using fn_override.
fn_color 0 206 209 (default "0 206 209") - the RGB color of the frost grenade. set this to "team" to use the color of the team of the player who threw it.
fn_by_radius 0.0 (default 0.0) - if set above 0.0, frost grenades work slightly differently. they will always chill you, and will always freeze you if you are at least this percentage close to the blast. ie: set this to 60.0, and you will always be frozen if you are at least 60% from the edge of the circle to the center. suggested by X-olent.
fn_hitself 0 (default 1) - if a player can be hit by his own frost grenade.
fn_los 1 (default 1) - if a player has to be in the line of sight of a frost grenade to get hit by it.
fn_maxdamage 20.0 (default 20.0) - damage dealt to a player at the center of the blast.
fn_mindamage 1.0 (default 1.0) - damage dealt to a player at the edge of the blast.
fn_chill_maxchance 100.0 (default 100.0) - chance that a player at the center of the blast will get chilled, if not using fn_by_radius.
fn_chill_minchance 100.0 (default 100.0) - chance that a player at the edge of the blast will get chilled, if not using fn_by_radius.
fn_chill_duration 7.0 (default 7.0) - how long, in seconds, the chill effect lasts.
fn_chill_variance 1.0 (default 1.0) - the variance in how long the chill lasts. ie: duration = 7.0, variance = 1.0, it can last anywhere from 6.0 to 8.0 seconds.
fn_chill_speed 10.0 (default 60.0) - the percentage of regular speed that a player moves while chilled.
fn_freeze_maxchance 110.0 (default 110.0) - chance that a player at the center of the blast will get frozen, if not using fn_by_radius.
fn_freeze_minchance 40.0 (default 40.0) - chance that a player at the edge of the blast will get frozen, if not using fn_by_radius.
fn_freeze_duration 4.0 (default 4.0) - how long, in seconds, the freeze effect lasts.
fn_freeze_variance 0.5 (default 0.5) - the variance in how long the freeze lasts. ie: duration = 4.0, variance = 0.5, it can last anywhere from 3.5 to 4.5 seconds.

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych