Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zdalne kontrolowanie serwera przez protokół + kilka innych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kheal

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2009 18:27

Witam,

na wstepie chcilbym zaznaczyc iz jestem dosc nowy w temacie wiec wszelkie instrukcje prosilbym pisac jak dla matolka za co z gory dziekuje :)

Przechodzac do rzeczy, chcialbym postawic serwer CS 1.6 Steam jednak mam kilka pytan:

1) Potrzebuje miec mozliwosc resetowac serwer, przestawiania hasla dostepu, zmieniania mapy oraz kickowania i banowania ludzi, jednak wszystko to musialoby odbywac sie zupelnie zdalnie z innego komputera. Chcialbym by byl to swoistego rodzaju panel administracyjny. Widze to mniej wiecej tak iz na komputerze administratora mam odpalony takowy panel ktory wysyla pakiety pod wskazany adres IP na ktorym znajduje sie komputer z programikiem odbierajacym zadania do wykonania i przekazujacym je bezposrednio do dedykowanego serwera CS'a. Chce to zrobic w Javie, potrafie napisac drobne aplikacje sieciowe ale nie mam zupelnie pojecia jak napisac komunikacje miedzy programem odbierajacym komendy z panelu administracyjnego a samym serwerem. Mam nadzieje iz ktos mi w tym dopomoze przynajmniej teoretycznie.