Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Celownik na graczu lub zakładniku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2009 15:36

Czy jest jakiś sposób żeby wywołać funkcje wtedy gdy gracz nakieruje celownikiem na innego gracza lub zakładnika ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.11.2009 16:24

Że jak naceluje i cały czas ma sprawdzać?:>
To ja bym to tak zrobił:
public client_PreThink(id) 
{
	new cel, body
	get_user_aiming(id, cel, body) 
	if(is_user_alive(cel) && is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 0.1)
		show_hudmessage(id, "Cze co tam.")
	}
}


Nie wiem czy jeszcze nie trzeba dodać żeby sprawdzało czy cel != 0 :)
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2009 16:33

tylko czy to zadziała na zakładników ?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.11.2009 16:36

tylk oczy to zadziała na zakładników ?

Może przetestuj a się przekonasz ;)

[ Dodano: 17-11-2009, 16:40 ]
http://www.amxmodx.o...?go=func&id=148

get_user_aiming
[ Main ] [ Core ] [ amxmodx.inc ]
[ comments ]

get_user_aiming - Traces where a player is aiming for a maximum distance.
Syntax:
    Float: get_user_aiming ( index, &id, &body, [ distance = 9999 ] )
Type:
    Native
Notes:
index is a player index from 1 to 32.

If the player's aim doesn't hit anything, 0.0 is returned.

If the player is aiming at another player, then the id and part of the body is set into the second and third parameters (passed by reference).

Otherwise, the distance between the hit point and the player is returned.

distance is defaulted to a maximum of 9999.

User Contributed Notes
kost at rainside dot de
Jan-22-06 10:03:30
this also returns an ent_id (victim) > 0 if you are aiming at an entity which is not a player.

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2009 16:49

pavulon dzięki działa dla zakładników
public client_PreThink(id) 
{ 
    new cel, body 
    get_user_aiming(id, cel, body)
    if(cel != 0 && is_user_alive(id)) 
    { 
    	ShowHUD(id)
    } 
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych