Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie Bs'a [b] na DD2 przy danej licznie graczy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 15.11.2009 18:51

Chodzi mi o to aby pake na dd2 moza tylko podlozyc gdzy jest 4 TT. Jeśli jest 3 to pokazuje sie HUD gramy tylko na A. Jesli TT bedzie podkladal bombe na B pokaze mu sie napis Za malo jest CT - Gramy tylko A. Jeśli jest 4 CT to pokazuje sie napis Gramy na 2 bs'y.
proszę o pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.11.2009 18:59

Ale tylko na dd2 ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.11.2009 19:05

http://forums.allied...ad.php?p=365040

Troche kodu o tym jak dobrze modyfikowac obiekty jak bs.
  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 15.11.2009 19:11

Ale tylko na dd2 ?

Tak bo mam serwa Only dd2 wiec na inne mi nie potrzeba ;)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.11.2009 23:01

Looknij załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.11.2009 23:20

Pavulon, oszukujesz :zly:

Miales w sposob dynamiczny blokowac, niszczyc, przesuwac etc. bs by nie mozna z niego kozystac, a nie przeszkadzac graczowi :foch:
  • +
  • -
  • 0

#7 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.11.2009 17:02

Pavulon, A jak gracz będzie chciał strzelać na niewłaściwym BSie to co się stanie :?:
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 16.11.2009 17:09

Miales w sposob dynamiczny blokowac, niszczyc, przesuwac etc. bs by nie mozna z niego kozystac, a nie przeszkadzac graczowi :foch:

a po co mam go niszczyć, przesuwać itd jak teraz ładnie zmieniam kolor ikonki c4 na niewłaściwym BS'ie i daje info gdy ktoś chce pakę podłożyć ? :P
Ale jak coś to wybrałbym przesuwanie bo po co zapamiętywać położenie i wymiary jak samo położenie wystarczy ;)

Pavulon, A jak gracz będzie chciał strzelać na niewłaściwym BSie to co się stanie :?:

Strzeli xD A co ma się stać innego ? Nie blokuje przecież strzelania tylko podkładanie paki xP
  • +
  • -
  • 0

#9 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.11.2009 00:19

Pav cos nie smiga :| było 2 CT na mnie i podlozyłem pake normalnie :|
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.11.2009 07:38

Pav cos nie smiga :| było 2 CT na mnie i podlozyłem pake normalnie :|

Co prawda nie miałem okazji przetestować tego na jakimś zewnętrznym serwerze na dodatek z ludźmi....

Miałeś czerwoną ikonkę C4 na B ?

Moduły wymagane: csx, engine
  • +
  • -
  • 0

#11 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.11.2009 07:48

Moduły wymagane: csx, engine

Włączone.

Miałeś czerwoną ikonkę C4 na B ?

Nie zwróciłem uwagi, zaraz napiszcze czy była czy nie ;)

[ Dodano: 17-11-2009, 07:58 ]
1on1 pake normalnie dało podłożyć :| Ikona była taka jak zawsze.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.11.2009 11:16

Już wiem w czym problem. Otóż zmieniały się numery ent'ów BS'ów.
Mam nadzieje że chociaż ich kolejność się nie zmieni xD

p.s.
testowałem nawet z botami

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.11.2009 12:50

Pavulon, sprawdzaj po target jaki maja ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.11.2009 23:15

Pav a dało by jeszcze zrobić że jeśli jest 3 CT pokazuje sie HUD "Jeśli bedzie 4 CT gramy na 2 BS" ?
Bo teraz śmiga elegancko ;) O:)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.11.2009 23:24

jeśli jest 3 CT pokazuje sie HUD "Jeśli bedzie 4 CT gramy na 2 BS" ?

Tylko przy 3 ma być ta informacja ?
Ma być zamiast aktualnej informacji ?
Przed nią/po niej ?
  • +
  • -
  • 0

#16 kasza

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.11.2009 23:41

Chodzi mi o takie coś.

Jest 2 graczy w CT podłącza sie jeszcze 1 pisze kazdemu "Jeśli bedzie 4 CT gramy na 2 BS" Podłączy się 4,5,6 gracz do CT i znowu 5,4 i 3 to znowu napis jeśli 4 to 2 bs.

Chyba da skumać o co chodzi ;) O:)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.11.2009 21:28

Sprawdź.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#18 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.11.2009 13:45

Na mapce de_dust2 plugin działa bez zarzutów a czy umiałbyś na ustawić go tak żeby na każdej mapie z BS zabraniał kłaść pakę na B jak jest mniej niż xx osób ? po prostu standard na A żeby można było.

#19 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 23.11.2009 16:26

ale skad plugin ma wiedziec ktory BS to B
Chyba po teksturach scian nie bedzie sie domyslal ;>
  • +
  • -
  • 0

#20 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 23.11.2009 17:11

kyku zazwyczaj entity bs'a ma zmienna target jako napis, w ktorym zazwyczaj pisze ktory to bs... nie pamietam dokladnie jak to wyglada i nie chce mi sie sprawdzac... mozesz uzyc m_eel jak masz ochote.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych