Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z przerobienien pluginu VIP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Szary322

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 15.11.2009 12:50

Witam ,staralem sie samemu przerobic plugin VIP (tutaj link : ), tak zeby
VIP nie dostawal granatow
zeby nie dostawal kasy
za zabicie 5hp za zabicie hs 10hp
zeby usunac to kupowanie snajpierki
zeby na start rundy mial 120hp
zeby przed nickiem pisalo [vip] jak mu sie tego vipa nada
i zeby vip pisal na kolorowo w chat np. zielono

kombinwoalem z tym hp i granatami (udalo mi sie tylko granaty usunac) a jak probowalem usunac snajperke to mi sie plugin rozwalil :/ proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 16.11.2009 16:56

amx_vip_hp "5" - ile hp vip dostaje za zabicie
amx_vip_hp_hs "15" - ile hp vip dostaje za zabicie hs'em
money_per_damage "0" - Ile $$$ dostaje vip za każde zadane obrażenie
money_kill_bonus "0" - ile $ dostaje vip za zabicie
money_hs_bonus "0" - ile $ dostaje vip za zabicie hs'em

#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
new nick[33][33]

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
	health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
	health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
	health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

	maxplayers = get_maxplayers()

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		new damage = read_data(2)

		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
	if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
	{
		new damage = read_data(2)
#endif
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) 
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public logevent_Round_Start()
{
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
	   set_user_health (id,120) 
            give_item(player, "item_kevlar");
	   give_item(player, "item_assaultsuit");
	   give_item(player, "item_thighpack");
        }
    }
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

public client_connect()
{
	new Name[32]
	get_user_name(id, nick[id], 31)
	format(Name, 31, "[VIP] %s", nick[id])
	set_user_info(id, "name", Name)
	
}
public client_disconnect
{
	new Name[32]
	format(Name, 31, "%s", nick[id])
	set_user_info(id, "name", Name)
}

Tylko tyle mogłem zrobić
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych