Witam może ktoś usunąć smugi za granatem
Frostnade / Granat zamrażającyWitamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Usunięcie smugi za granatem Frostnade / Granat zamrażającyFrostnade / Granat zamrażający
Best Answer Gemowiec, 12.02.2024 21:31
Usuwasz konkretnie tę linię
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
Ok bardzo pomogłeś dziękuje
Go to the full post#1
Posted 25.01.2024 15:53
#2
Posted 25.01.2024 16:56
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(entity); // entity write_short(gTrail); // sprite write_byte(20); // life write_byte(10); // width write_byte(iColors[0]); // red write_byte(iColors[1]); // green write_byte(iColors[2]); // blue write_byte(255); // brightness message_end();I te linijki, żeby posprzątać pozostałe rzeczy związane ze smugą
new gTrail; new const gModelTrail[] = "sprites/lgtning.spr" gTrail = precache_model(gModelTrail)
#3
Posted 25.01.2024 19:19
Ok dziękuje działa a dałoby radę również usunąć podświetlenie granatu ?
Edited by Gemowiec, 25.01.2024 19:21.
#4
Posted 26.01.2024 00:14
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
#5
Posted 12.02.2024 21:31 Best Answer
Usuwasz konkretnie tę linię
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);
Ok bardzo pomogłeś dziękuje
#6
Posted 13.02.2024 07:21
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users