Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z skinami z /skinyproblem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 D4W1D

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 24.05.2023 19:27

witam,pieknie ladnie pobralem sobie plugin amxx oraz sma skiny ktore pozwalaja na wybor broni w cs 1.6. modele i wszytsko inne jest wgrane zmienilem dane w pliku sma na takie  :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "K@MILOVVSKY"
 
 
 
new model_noza[33]
new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]
 
public plugin_init() { 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skins", "menuWyboru")
register_clcmd("say /modele", "menuWyboru")
register_clcmd("say /model", "menuWyboru")
register_clcmd("say /models", "menuWyboru")
 
}
 
public plugin_precache() { 
precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_knifeBaseball.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_knifeBayonet.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_knifeButterfly.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_zloty.mdl")
 
precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla
precache_model("models/skiny/m4a1/v_goldensnake.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1Glass.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1hallowen.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_howl.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a11.mdl")
 
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Assasin.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Green.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Ice.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Red.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47Wars.mdl")
 
precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla
precache_model("models/skiny/awp/v_hyperbeast.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_awpHot.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_awpElectric.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_awpDream.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_awpDragonLore.mdl")
public menuWyboru(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yTwojaSiec.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
 
menu_additem(menu, "\wNoz")
menu_additem(menu, "\wM4A1")
menu_additem(menu, "\wAK47")
menu_additem(menu, "\wAWP")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) 
{
case 0: menu_noze(id)
case 1: menu_m4(id)
case 2: menu_ak(id)
case 3: menu_awp(id)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
public menu_noze(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
 
menu_additem(menu, "\wKarambit| 1")
 
menu_additem(menu, "\wknifeBaseball | 2")
 
menu_additem(menu, "\wknifeBayonet | 3")
 
menu_additem(menu, "\wknifeButterfly | 4")
 
menu_additem(menu, "\wzloty | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszNoz(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetKnife(id , Knife) {
model_noza[id] = Knife
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(Knife)
{
case 0: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
}
case 1: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
}
case 2: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBaseball.mdl")
}
case 3: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBayonet.mdl")
case 4: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeButterfly.mdl")
}
case 5:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_zloty.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_m4(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1")
 
menu_additem(menu, "\wgoldensnake | 1")
 
menu_additem(menu, "\wGlass | 2")
 
menu_additem(menu, "\whallowen| 3")
 
menu_additem(menu, "\whowl | 4")
 
menu_additem(menu, "\wm4a11 | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public m4menu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetM4A1(id , 0)
case 1: SetM4A1(id , 1)
case 2: SetM4A1(id , 2)
case 3: SetM4A1(id , 3)
case 4: SetM4A1(id , 4)
case 5: SetM4A1(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszM4(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetM4A1(id , M4A1) {
model_m4[id] = M4A1
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_M4A1 )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(M4A1)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_goldensnake.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1Glass.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1hallowen.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_howl.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a11.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykly AK47")
 
menu_additem(menu, "\wak47Assasin | 1")
 
menu_additem(menu, "\wak47Green | 2")
 
menu_additem(menu, "\wak47Ice | 3")
 
menu_additem(menu, "\wak47Red | 4")
 
menu_additem(menu, "\wak47Wars | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public akmenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetAK47(id , 0)
case 1: SetAK47(id , 1)
case 2: SetAK47(id , 2)
case 3: SetAK47(id , 3)
case 4: SetAK47(id , 4)
case 5: SetAK47(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszAK(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetAK47(id , AK47) {
model_ak[id] = AK47
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_AK47 )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(AK47)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Assasin.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Green.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Ice.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Red.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47Wars.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykle AWP")
 
menu_additem(menu, "\whyperbeast | 1")
 
menu_additem(menu, "\wawpHot | 2")
 
menu_additem(menu, "\wawpElectric | 3")
 
menu_additem(menu, "\wawpDream| 4")
 
menu_additem(menu, "\wawpDragonLore | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public awpmenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetAWP(id , 0)
case 1: SetAWP(id , 1)
case 2: SetAWP(id , 2)
case 3: SetAWP(id , 3)
case 4: SetAWP(id , 4)
case 5: SetAWP(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszAWP(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetAWP(id , AWP) {
model_awp[id] = AWP
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_AWP )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(AWP)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_hyperbeast.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpHot.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpElectric.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpDream.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpDragonLore.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
 
SetKnife(id, model_noza[id])
SetM4A1(id, model_m4[id])
SetAK47(id, model_ak[id])
SetAWP(id, model_awp[id])
 
return PLUGIN_HANDLED   
 
}
public client_authorized(id)
{
ZaladujNoze(id)
ZaladujM4(id)
ZaladujAK(id)
ZaladujAWP(id)
}
 
ZapiszNoz(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujNoze(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
 
}
ZapiszM4(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujM4(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)
 
}
ZapiszAK(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujAK(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)
 
}
ZapiszAWP(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujAWP(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)
 
 
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 a wczesniej bylo takie cos :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "K@MILOVVSKY"
 
 
 
new model_noza[33]
new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]
 
public plugin_init() { 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skins", "menuWyboru")
register_clcmd("say /modele", "menuWyboru")
register_clcmd("say /model", "menuWyboru")
register_clcmd("say /models", "menuWyboru")
 
}
 
public plugin_precache() { 
precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza1.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza2.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza3.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza4.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza5.mdl")
 
precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla
precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM41.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM42.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM43.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM44.mdl")
precache_model("models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM45.mdl")
 
precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk1.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk2.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk3.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk4.mdl")
precache_model("models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk5.mdl")
 
precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla
precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp1.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp2.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp3.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp4.mdl")
precache_model("models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp5.mdl")
public menuWyboru(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yTwojaSiec.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
 
menu_additem(menu, "\wNoz")
menu_additem(menu, "\wM4A1")
menu_additem(menu, "\wAK47")
menu_additem(menu, "\wAWP")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) 
{
case 0: menu_noze(id)
case 1: menu_m4(id)
case 2: menu_ak(id)
case 3: menu_awp(id)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
public menu_noze(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 1")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 2")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 3")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 4")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszNoz(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetKnife(id , Knife) {
model_noza[id] = Knife
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(Knife)
{
case 0: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
}
case 1: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza1.mdl")
}
case 2: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza2.mdl")
}
case 3: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza3.mdl")
}
case 4: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza4.mdl")
}
case 5:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza5.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_m4(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 1")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 2")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 3")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 4")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojej M4 | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public m4menu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetM4A1(id , 0)
case 1: SetM4A1(id , 1)
case 2: SetM4A1(id , 2)
case 3: SetM4A1(id , 3)
case 4: SetM4A1(id , 4)
case 5: SetM4A1(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszM4(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetM4A1(id , M4A1) {
model_m4[id] = M4A1
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_M4A1 )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(M4A1)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM41.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM42.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM43.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM44.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nazwaTwojejM45.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykly AK47")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 1")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 2")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 3")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 4")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AK | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public akmenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetAK47(id , 0)
case 1: SetAK47(id , 1)
case 2: SetAK47(id , 2)
case 3: SetAK47(id , 3)
case 4: SetAK47(id , 4)
case 5: SetAK47(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszAK(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetAK47(id , AK47) {
model_ak[id] = AK47
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_AK47 )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(AK47)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk1.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk2.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk3.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk4.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nazwaTwojegoAk5.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykle AWP")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 1")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 2")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 3")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 4")
 
menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego AWP | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public awpmenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetAWP(id , 0)
case 1: SetAWP(id , 1)
case 2: SetAWP(id , 2)
case 3: SetAWP(id , 3)
case 4: SetAWP(id , 4)
case 5: SetAWP(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszAWP(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetAWP(id , AWP) {
model_awp[id] = AWP
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_AWP )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(AWP)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp1.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp2.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp3.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp4.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_nazwaTwojegoAwp5.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
 
SetKnife(id, model_noza[id])
SetM4A1(id, model_m4[id])
SetAK47(id, model_ak[id])
SetAWP(id, model_awp[id])
 
return PLUGIN_HANDLED   
 
}
public client_authorized(id)
{
ZaladujNoze(id)
ZaladujM4(id)
ZaladujAK(id)
ZaladujAWP(id)
}
 
ZapiszNoz(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujNoze(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
 
}
ZapiszM4(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujM4(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)
 
}
ZapiszAK(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujAK(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)
 
}
ZapiszAWP(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujAWP(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)
 
 
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
moje pytanie brzmi nastepujaco. wrzucajac na serwer plugin wyskakuje mi blad i nie czyta serwera wogóle a komunikat wystepuje not found models/skiny/noz/v_nazwaTwojegoNoza1.mdl") dlaczego,jezeli sciezka jest zmnieniona? Pozdrawiam

 


  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 175
Profesjonalista

  • Postów:722
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Online

Napisano 25.05.2023 09:25

Bo musisz przekompilowac zmienione sma i podmienić .amxx w plugins na serwerze
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 25.05.2023 13:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych