Witam poszukuję pluginu typowo pod HNS. Jeśli w CT jest 2 osoby a w TT 0 to plugin automatycznie przenosi jedną osobę do TT. Tak samo jeśli w CT jest 2 osoby a w TT to do TT przenosi jedną. Z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin brak CT, brak TT
#1
Napisano 03.02.2023 18:57
#2
Napisano 03.02.2023 19:44
Lub tez mozesz sprobowac server.cfg tym:
mp_autoteambalance - Włącza/wyłącza automatyczne wyrównywania graczy
mp_limitteams - Ustala maksymalną przewagę graczy w teamie.
Użytkownik DenY edytował ten post 03.02.2023 19:45
#3
Napisano 05.02.2023 16:12
Szukam coś typu jak jest na DR. Zmienia od razu jak brakuje gracza w danym teamie bo te TeamBalansery dzialaja tak, ze dopiero po rundzie balansuje
#4
Napisano 06.02.2023 19:21
mozesz sprobowac zrobic taska ktory bedzie sprawdzal ilosc graczy w danej druzynie i jesli w ct bedzie 0 to zeby przenioslo jednego gracza z tt musial bys potestowac
#5
Napisano 28.08.2023 00:19
Spróbuj
#include <amxmodx> #include <engine> const gMaxPlayers = 32; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR); register_event("TeamInfo", "Event_TeamInfo", EventPriority_High); } public Event_TeamInfo(id, team) { if (team == 1) // CT team { new ct_players = count_players(1); // Liczba graczy CT new tt_players = count_players(2); // Liczba graczy TT if (ct_players == 2 && tt_players <= 1) { MovePlayerToTeam(id, 2); // Przenieś jednego gracza z CT do TT } } else if (team == 2) // TT team { new ct_players = count_players(1); // Liczba graczy CT new tt_players = count_players(2); // Liczba graczy TT if (ct_players <= 1 && tt_players == 2) { MovePlayerToTeam(id, 1); // Przenieś jednego gracza z TT do CT } } } public MovePlayerToTeam(id, new_team) { if (is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Zostajesz przeniesiony do drużyny %s", (new_team == 1) ? "CT" : "TT"); change_team(id, new_team, false); } else { client_print(id, print_chat, "Nie możesz być przeniesiony w trakcie respawnu"); } }
#6
Napisano 28.08.2023 09:25
Spróbuj
#include <amxmodx> #include <engine> const gMaxPlayers = 32; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR); register_event("TeamInfo", "Event_TeamInfo", EventPriority_High); } public Event_TeamInfo(id, team) { if (team == 1) // CT team { new ct_players = count_players(1); // Liczba graczy CT new tt_players = count_players(2); // Liczba graczy TT if (ct_players == 2 && tt_players <= 1) { MovePlayerToTeam(id, 2); // Przenieś jednego gracza z CT do TT } } else if (team == 2) // TT team { new ct_players = count_players(1); // Liczba graczy CT new tt_players = count_players(2); // Liczba graczy TT if (ct_players <= 1 && tt_players == 2) { MovePlayerToTeam(id, 1); // Przenieś jednego gracza z TT do CT } } } public MovePlayerToTeam(id, new_team) { if (is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Zostajesz przeniesiony do drużyny %s", (new_team == 1) ? "CT" : "TT"); change_team(id, new_team, false); } else { client_print(id, print_chat, "Nie możesz być przeniesiony w trakcie respawnu"); } }
To nie zadziała
Załączone pliki
#7
Napisano 28.08.2023 17:05
To nie zadziała
Bo?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych