Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] [Problem] Formatowanie w HTML


Najlepsza odpowiedź Deus Vult, 02.02.2023 13:53

Bliżej niż dalej :)

 

Tak jest po zmianie:

 

20230201220141-1.jpg

 

A tak chciałbym, żeby było:

 

20230201215846-1.jpg

 

Z samym HTML i CSS problemu nie mam, tylko w kodzie pluginu wygląda to troszkę inaczej niż kodzie zwykłej strony :P

 

 

Możesz próbować używać dopełnienia stringa/ciągu (%-x1.x2%s). Robisz to w ten sposób:

%s zamieniasz na %-x1.x2s. Za x1 podstawiasz liczbę minimalnych znaków, a za x2 podstawiasz liczbę maksymalnych znaków.

Dajmy na przykład:
%-22.22s     jeżeli ciąg znaków jest krótszy od 22 znaków to resztę dopełni spacjami.

W praktyce wygląda to tak: %-22.22s [znak - lub + po % oznacza wyrównanie do lewej lub prawej]
Wyświetli się "Nick                  " <- wiemy, że zajmuje 4 znaki więc plugin dopisze 18 spacji.

W przypadku typu Integer wygląda to tak: %6d  <- liczba jest mniejsza niż liczba 6cyfrowa to dopisuje spacje.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aramis

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.02.2023 03:44

Mam dwa pluginy, jeden wykorzystuje komendę /topczas do sprawdzania ile kto przegrał na serwerze.

Drugi to medale, który wyświetla ilość medali i ich sumę w komendzie /medale.

 

Chciałbym, aby ten pierwszy też był tak ładnie sformatowany jak ten drugi. Czy ktoś może mi pomóc? :)

 

Próbowałem na własną rękę, ale paliło to na panewce...

 

Kod .sma dla medali:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <sqlx>
#include <colorchat>

new const nazwy[][] 	= { "Zlote", "Srebrne", "Brazowe" }

new Handle: g_SqlTuple;
new gQuery[512];

enum _:staty { KILL, GOLD, SILVER, BRONZE }
enum _:cvary { HOST, PASS, USER, DBNAME, MIMPLR }

new gStaty[staty][33];
new gCvary[cvary];
new gNick[33][33];

new gData[2048], len, gLast;

public plugin_end() SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);

public plugin_init() {
	register_plugin("Medale SQL Ver", "1.0", "byCZEK");
	
	register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
	
	register_message(SVC_INTERMISSION, "MsgIntermission");
	
	register_clcmd("say /medale", "MenuMedali");
	
	gCvary[HOST] 	= register_cvar("medale_hostname",	"hostname");
	gCvary[PASS] 	= register_cvar("medale_password", 	"password");
	gCvary[USER] 	= register_cvar("medale_username",	"username");
	gCvary[DBNAME] 	= register_cvar("medale_dbname", 	"db");
	gCvary[MIMPLR]	= register_cvar("medale_minp", 		"3");
	
	new temp[staty][64];
	
	get_pcvar_string(gCvary[HOST], 		temp[HOST], 63);
	get_pcvar_string(gCvary[PASS], 		temp[PASS], 63);
	get_pcvar_string(gCvary[USER], 		temp[USER], 63);
	get_pcvar_string(gCvary[DBNAME], 	temp[DBNAME], 63);
	
	g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(temp[HOST], temp[USER], temp[PASS], temp[DBNAME]);
	
	if(g_SqlTuple == Empty_Handle)
		set_fail_state("Nie mozna utworzyc uchwytu do polaczenia.");
	
	new iErr, szError[32];
	new Handle:link = SQL_Connect(g_SqlTuple, iErr, szError, 31);
	if(link == Empty_Handle){
		log_amx("Error (%d): %s", iErr, szError);
		set_fail_state("Brak polaczenia z baza danych");
	}
	
	new Handle:query;	
	query = SQL_PrepareQuery(link,
	"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `medale` ( \
		`id` int(5) NOT NULL auto_increment, \
		`nick` varchar(36) NOT NULL, \
		`kill` INT(11) NOT NULL  DEFAULT 0, \
		`gold` INT(11) NOT NULL  DEFAULT 0, \
		`silver` INT(11) NOT NULL  DEFAULT 0, \
		`bronze` INT(11) NOT NULL  DEFAULT 0, \
		PRIMARY KEY  (`id`) \
	)");
	SQL_Execute(query);
	SQL_FreeHandle(query);
	
	WczytajMedale();
}

public client_putinserver(id) {
	Wyczysc(id);		
	get_user_name(id, gNick[id], 32);
	
	formatex(gQuery, charsmax(gQuery), "SELECT * FROM `medale` WHERE `nick` = ^"%s^"", gNick[id]);
	new ids[1]; ids[0] = id;
	SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleLoadData", gQuery, ids, 1);
}

public client_disconnect(id) {
	formatex(gQuery, charsmax(gQuery), "UPDATE `medale` SET `kill` = %d, `gold` = %d, `silver` = %d, `bronze` = %d WHERE `nick` = ^"%s^"", gStaty[KILL][id], gStaty[GOLD][id], gStaty[SILVER][id], gStaty[BRONZE][id], gNick[id]);
	SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleStandard", gQuery);
	
	Wyczysc(id);
}

public Wyczysc(id) {
	for(new i = 0; i < staty; i++)
		gStaty[i][id] = 0;
}

public WczytajMedale() {
	gLast = get_systime();
	SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handeLoadRank", "SELECT * FROM `medale` ORDER BY `gold` DESC LIMIT 15");
}

public handleLoadData(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size){
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
		log_amx("SQL Load error: %s",error);
		return;
	}
	
	new id = data[0];
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	if(SQL_MoreResults(query)) {
		gStaty[KILL][id]		= SQL_ReadResult(query, 2);
		gStaty[GOLD][id]		= SQL_ReadResult(query, 3);
		gStaty[SILVER][id]		= SQL_ReadResult(query, 4);
		gStaty[BRONZE][id]     		= SQL_ReadResult(query, 5);
	} else {		
		formatex(gQuery, charsmax(gQuery), "INSERT INTO `medale` (`nick`) VALUES (^"%s^")", gNick[id]);
		SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleStandard", gQuery);
	}
}

public handleStandard(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size) {
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS) {
		log_amx("SQL Insert error: %s",error);
		return;
	}
}

public event_death() {
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	
	if(kid != vid && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
		gStaty[KILL][kid]++;
}

public MenuMedali(id) {
	new m = menu_create("[BLABLA] Menu medali:", "MenuMedali_");
	
	menu_additem(m, "Twoje medale");
	menu_additem(m, "Ranking medali");
	
	menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id, m);
}

public MenuMedali_(id, m, i) {
	if(i == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(m);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(i) {
		case 0: { TwojeMedale(id); 	}
		case 1: { RankingMedali(id); 	}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TwojeMedale(id) {
	new m = menu_create("Twoje medale", "TwojeMedale_");
	new t[128];
	
	for(new i = 1; i < staty; i++) {
		formatex(t, charsmax(t), "%s: \r%d", nazwy[i-1], gStaty[i][id]);
		menu_additem(m, t);
	}
	
	menu_display(id, m);
}

public TwojeMedale_(id, m) menu_destroy(m);

public RankingMedali(id) {
	if(get_systime() - gLast > 20) {
		WczytajMedale();
	}
	
	show_motd(id, gData, "TOP15 - Medale");
}

public handeLoadRank(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size) {
	if(failstate != TQUERY_SUCCESS) {
		log_amx("SQL Load error: %s",error);
		return;
	}
	
	new nick[33], medale[4], i = 0;
	len = formatex(gData, charsmax(gData), "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>%2s %-22.22s %6s %8s %8s %5s^n", "#", "Nick", nazwy[0], nazwy[1], nazwy[2], "Suma");
	
	while(SQL_MoreResults(query)) {
		i++;
		SQL_ReadResult(query, 1, nick, 32);
		
		medale[0] = SQL_ReadResult(query, 3);
		medale[1] = SQL_ReadResult(query, 4);
		medale[2] = SQL_ReadResult(query, 5);
		
		medale[3] = medale[0] + medale[1] + medale[2];
		
		replace_all(nick, charsmax(nick), "<", "[");
		replace_all(nick, charsmax(nick), ">", "]");
		
		len += formatex(gData[len], charsmax(gData) - len, "%2d %-22.22s %6d %8d %8d %5d^n", i, nick, medale[0], medale[1], medale[2], medale[3]);
		
		SQL_NextRow(query);
	}
}

public MsgIntermission() {
	new name[33], players[32], best[3], num, id, fragi;
	get_players(players, num, "h");
	
	if(num < get_pcvar_num(gCvary[MIMPLR]))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new const typ[][] = { "Zloty", "Srebrny", "Brazowy" }
	
	for(new i = 0; i < 3; i++) {
		for(new j = 0; j < num; j++) {
			id = players[j];
			
			if(!is_user_connected(id) || best[0] == id || best[1] == id)
				continue;
			
			if(get_user_frags(id) > fragi) {
				fragi = get_user_frags(id);
				best[i] = id;
			}
		}
		fragi = 0;
		
		if(best[i]) {
			gStaty[1+i][best[i]]++;
			get_user_name(best[i], name, 32);
			ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[BLABLA]^x04[Medale]^x03 %s^x01 -^x04 %s medal! ^x03(%i miejsce)", name, typ[i], i+1);
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kod .sma dla czasu gry:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fvault>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Time"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "StarMazter"

#define MAXPLAYERS 32
#define MAX_BUFFER_LENGTH 2047

new szVault[] = "Time";

new iTotalLevels = 1;

new szLevels[][128] = {
	"Noob 1",
	"Noob 2"
};

new szTimes[][64] = {
	"1",
        "2"
};

new Trie:SaveTime;
new Trie:Rank;
new Trie:Name;

new TotalRanks;

new iCurrentTime[MAXPLAYERS+1];

new sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1]  

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /topczas", "CmdTimeTop"); // Register Commands.
	register_clcmd("say /czas", "CmdTime");
	register_clcmd("say /poziomy", "CmdLevels");
}

public plugin_cfg()
{
	SaveTime = TrieCreate();
	Rank = TrieCreate()
	Name = TrieCreate()
	LoadData();
}

public plugin_end()
{
	TrieDestroy(SaveTime); // Delete Trie to prevent bugs
	TrieDestroy(Rank);
}

LoadData()
{
	new iTotal = fvault_size(szVault);

	new szSteamId[32], szName[32], szTime[32], szData[64], szKey[32];
	for( new i = 0; i < iTotal; i++ )
	{
		fvault_get_keyname(szVault, i, szSteamId, sizeof(szSteamId) - 1); // Return Saved Values.
		fvault_get_data(szVault, szSteamId, szData, sizeof(szData) - 1);
		
		parse(szData, szName, sizeof(szName) - 1, szTime, sizeof(szTime) - 1)
		
		TrieSetCell(SaveTime, szSteamId, str_to_num(szTime)) // Set the players new time to the Cell.
		
		num_to_str(TotalRanks, szKey, sizeof(szKey) - 1)
		
		TrieSetString(Name, szKey, szName)
		TrieSetCell(Rank, szKey, str_to_num(szTime))
		TotalRanks++
	}
}

SaveData(id)
{
	new szSteamId[32], szName[32], szTime[32], szData[64];
	get_user_authid(id, szSteamId, 31) // Retrieve Steamid.
	get_user_name(id, szName, 31)
	
	TrieSetCell(SaveTime, szSteamId, iCurrentTime[id]) // Set the players new time to the Cell.
	
	num_to_str(iCurrentTime[id], szTime, sizeof(szTime) - 1) // Set the num to a string
	formatex(szData, sizeof(szData) - 1, "^"%s^" %s", szName, szTime)
	
	fvault_set_data(szVault, szSteamId, szData) // Set data to the vault.
}

public client_authorized(id)
{
	new szSteamId[32];
	get_user_authid(id, szSteamId, sizeof(szSteamId) - 1) // Retrieve Steamid.
	
	TrieGetCell(SaveTime, szSteamId, iCurrentTime[id]); // Load user's old time.
}

public client_disconnected(id)
{
	new iAddTime = get_user_time(id); // Getting the user's hes current time.
	
	iCurrentTime[id] += iAddTime; // Adding  hes new time to hes old time.
	
	SaveData(id)
}

public CmdTimeTop(id)
{
	new iRanks[10], iRanking[10], szKey[5], iTemp, z
	
	for(new x; x < 10; x++)
	{
		for(new i=0; i <= TotalRanks; i++)
		{
			num_to_str(i, szKey, sizeof(szKey) - 1)
			TrieGetCell(Rank, szKey, iTemp)
			
			if(x == 0)
			{
				if(iRanks[x] < iTemp)
				{
					iRanks[x] = iTemp
					iRanking[x] = i
					
					if(z<x)
						z=x
				}
			}
			else
			{
				if(iRanks[x] < iTemp && iRanks[x-1] > iTemp)
				{
					iRanks[x] = iTemp
					iRanking[x] = i
					
					if(z<x)
						z=x
				}
			}
		}
	}
		
	new szName[32]
	new iLen
	
	iLen = format(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
	iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#%s             %s              %s^n", "Rank", "Nick", "Czas na serwerze")
	
	for(new y; y <= z; y++)
	{
		num_to_str(iRanking[y], szKey, sizeof(szKey) - 1)
		TrieGetCell(Rank, szKey, iTemp)
		TrieGetString(Name, szKey, szName, sizeof(szName) - 1)
	
		iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#%i              %s                              %i ^n", y + 1, szName, iTemp)
	}
	
	show_motd(id, sBuffer, "Czas gry - TOP 10")
}



public CmdTime(id)
{
	new iSecTempTime, iLevel, iRank, iTime, szKey[5];
	
	iSecTempTime = (iCurrentTime[id] + get_user_time(id)) // Get user's current time
	
	for(new i; i < iTotalLevels; i++)
	{
		if((iSecTempTime/3600) >= str_to_num(szTimes[i])) // Compare with presseted levels.
		{
			iLevel++ // Add a level
		}
	}
	
	iRank=1
	
	for(new i; i < TotalRanks + 1; i++)
	{
		num_to_str(i, szKey, sizeof(szKey) - 1)
		TrieGetCell(Rank, szKey, iTime)
		
		if(iCurrentTime[id] < iTime)
		{
			iRank++
		}
	}
	
	ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BLABLA]^1 Twoj czas gry:^4 %i ^1godzin. Ranking:^4 %i^1/^4%i ^3[%i minut]", iSecTempTime/3600, iRank, TotalRanks, iSecTempTime/60);
	ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BLABLA]^1 %s", szLevels[iLevel])
}

public CmdLevels(id)
{
	ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BLABLA]^1 Sprawdz konsole.");
	
	for(new i; i < iTotalLevels; i++) 
	{
		console_print(id, "%s", szLevels[i]) // Print all levels in user's console
	}
}

Wiem, że główna zmiana będzie pod względem:

<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>%2s %-22.22s %6s %8s %8s %5s^n

Tylko jak to spiąć w całość... Chciałbym, żeby to było wyświetlane tj. w normalnym TOP15, z takim ładnym formatowaniem. Proszę o pomoc :)

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 01.02.2023 15:28

Zakładam, że o to ci chodzi - nie kompilowałem na sztywno skleiłem w notesie.

public CmdTimeTop(id)
{
	new iRanks[10], iRanking[10], szKey[5], iTemp, z
	
	for(new x; x < 10; x++)
	{
		for(new i=0; i <= TotalRanks; i++)
		{
			num_to_str(i, szKey, sizeof(szKey) - 1)
			TrieGetCell(Rank, szKey, iTemp)
			
			if(x == 0)
			{
				if(iRanks[x] < iTemp)
				{
					iRanks[x] = iTemp
					iRanking[x] = i
					
					if(z<x)
						z=x
				}
			}
			else
			{
				if(iRanks[x] < iTemp && iRanks[x-1] > iTemp)
				{
					iRanks[x] = iTemp
					iRanking[x] = i
					
					if(z<x)
						z=x
				}
			}
		}
	}
		
	new szName[32]
	new iLen
	
	iLen = formatex(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>%s %s %s^n", "#", "Nick", "Czas na serwerze");
	
	for(new y=0; y <= z; y++)
	{
		num_to_str(iRanking[y], szKey, sizeof(szKey) - 1)
		TrieGetCell(Rank, szKey, iTemp)
		TrieGetString(Name, szKey, szName, sizeof(szName) - 1)
	
		iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#%i %s %i^n", y + 1, szName, iTemp);
	}
	
	show_motd(id, sBuffer, "Czas gry - TOP 10")
}


  • +
  • -
  • 1

#3 Aramis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.02.2023 22:11

Bliżej niż dalej :)

 

Tak jest po zmianie:

 

20230201220141-1.jpg

 

A tak chciałbym, żeby było:

 

20230201215846-1.jpg

 

Z samym HTML i CSS problemu nie mam, tylko w kodzie pluginu wygląda to troszkę inaczej niż kodzie zwykłej strony :P


  • +
  • -
  • 0

#4 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:721
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.02.2023 00:31

Zerknij do sma standardowego statsx.amxx tam przy tworzeniu topki jest używane formatowanie by odstępy między napisami były sztywno ustalone

Użytkownik SezonowyGracz edytował ten post 02.02.2023 00:32

  • +
  • -
  • 1

#5 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 02.02.2023 13:53   Najlepsza odpowiedź

Bliżej niż dalej :)

 

Tak jest po zmianie:

 

20230201220141-1.jpg

 

A tak chciałbym, żeby było:

 

20230201215846-1.jpg

 

Z samym HTML i CSS problemu nie mam, tylko w kodzie pluginu wygląda to troszkę inaczej niż kodzie zwykłej strony :P

 

 

Możesz próbować używać dopełnienia stringa/ciągu (%-x1.x2%s). Robisz to w ten sposób:

%s zamieniasz na %-x1.x2s. Za x1 podstawiasz liczbę minimalnych znaków, a za x2 podstawiasz liczbę maksymalnych znaków.

Dajmy na przykład:
%-22.22s     jeżeli ciąg znaków jest krótszy od 22 znaków to resztę dopełni spacjami.

W praktyce wygląda to tak: %-22.22s [znak - lub + po % oznacza wyrównanie do lewej lub prawej]
Wyświetli się "Nick                  " <- wiemy, że zajmuje 4 znaki więc plugin dopisze 18 spacji.

W przypadku typu Integer wygląda to tak: %6d  <- liczba jest mniejsza niż liczba 6cyfrowa to dopisuje spacje.


  • +
  • -
  • 1

#6 Aramis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2023 00:52

20230203005041-1.jpg

 

Jest ideolo, bardzo dziękuję za pomoc! :)

 

Edit: Zapytam jeszcze - czy mogę prosić o pomysł na brak zliczania w tym pluginie czasu HLTV? Nigdy nikt go nie nadpisze (jak w innych wypadkach), więc troszkę będzie to wadzić.


Użytkownik Aramis edytował ten post 03.02.2023 00:55

  • +
  • -
  • 0

#7 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 03.02.2023 11:27

Najprościej to na początku funkcji savedata wrzucić warunek tylko że wtedy musisz skasować jakoś HLTV z bazy danych:

if(is_user_hltv(id)) return;
  • +
  • -
  • 1

#8 Aramis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2023 16:14

Zrobiłem:

SaveData(id)
{
	if(is_user_hltv(id)) return; 
	new szSteamId[32], szName[32], szTime[32], szData[64];
	get_user_authid(id, szSteamId, 31) // Retrieve Steamid.
	get_user_name(id, szName, 31)
	
	TrieSetCell(SaveTime, szSteamId, iCurrentTime[id]) // Set the players new time to the Cell.
	
	num_to_str(iCurrentTime[id], szTime, sizeof(szTime) - 1) // Set the num to a string
	formatex(szData, sizeof(szData) - 1, "^"%s^" %s", szName, szTime)
	
	fvault_set_data(szVault, szSteamId, szData) // Set data to the vault.
}

Usunąłem cały plik zapisu, czasy wykasowało ale HLTV dalej wskakuje na listę.

 


  • +
  • -
  • 0

#9 Aramis

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2023 23:32


Usunąłem cały plik zapisu, czasy wykasowało ale HLTV dalej wskakuje na listę.

 

Przepraszam - sprawdziłem po czasie, faktycznie HLTV jest na liście, ale nie nabija się czas.
Wszystko działa - do zamknięcia. Dziękuję! :)


  • +
  • -
  • 0

#10 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 04.02.2023 14:43

Tak na przyszłość to nie zalecam wstawiania danych do MySQL tak jak masz w pierwszym poście
  • +
  • -
  • 1

#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.02.2023 08:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych