Witam serdecznie. Plugin który wrzucam do temtu zabija gracza na koniec rundy który nie podłożył bomby (TT) jak i również który nie rozbroił bomby (CT) w czasie trwania rundy. Proszę o przerobienie wtyczki taaak by zabiła gracza 3sek po upływie rundy trwania rundy i by nie tracił Fraga. Jak zły dział proszę o przeniesienie. Dziękuje za każdą odpowiedź.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Konkretny czas zabicia gracza na koniec rundy
Temat rozp. WitKu, 07.11.2022 21:29
Najlepsza odpowiedź Boski Z Polski, 08.11.2022 12:03
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <colorchat> #define PLUGIN "Zabijanie" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Boski Z Polski" #define TASK_TT 1000 #define TASK_CT 2000 new const Float: za_ile = 3.0 new bool:bomba_status; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); } // ct public bomb_explode(planter) { set_task(za_ile, "zabij_tt", TASK_TT); } public zabij_tt(STATUS) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(!is_user_alive(i) || is_user_hltv(i) || get_user_team(i) != 2) { continue; } user_kill(i); ColorChat(i, TEAM_COLOR, "^x04 Zostales zabity bo bomba wybuchla!"); } } // tt public Nowa_Runda() { bomba_status = false; if(task_exists(TASK_TT)) { remove_task(TASK_TT); } if(task_exists(TASK_CT)) { remove_task(TASK_CT); } } public bomb_planted(planter) { bomba_status = true; } public ct_win() { if(bomba_status == false) { set_task(za_ile, "zabij_ct", TASK_CT); } } public zabij_ct(STATUS) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(!is_user_alive(i) || is_user_hltv(i) || get_user_team(i) != 1) { continue; } user_kill(i); ColorChat(i, TEAM_COLOR, "^x04 Zostales zabity bo nie podlozyles bomby!"); } }Przejdź do postu
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.11.2022 21:29
#2
Napisano 07.11.2022 22:08
3sek po zakończeniu to już nowa runda jest raczej
#3
Napisano 08.11.2022 10:18
Noii tak nie bardzo do końca. Niby jest zakończenie rundy aczkolwiek taaam jest jeszcze kilka sukendu
#4
Napisano 08.11.2022 10:26
#5
Napisano 08.11.2022 12:03 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <colorchat> #define PLUGIN "Zabijanie" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Boski Z Polski" #define TASK_TT 1000 #define TASK_CT 2000 new const Float: za_ile = 3.0 new bool:bomba_status; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); } // ct public bomb_explode(planter) { set_task(za_ile, "zabij_tt", TASK_TT); } public zabij_tt(STATUS) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(!is_user_alive(i) || is_user_hltv(i) || get_user_team(i) != 2) { continue; } user_kill(i); ColorChat(i, TEAM_COLOR, "^x04 Zostales zabity bo bomba wybuchla!"); } } // tt public Nowa_Runda() { bomba_status = false; if(task_exists(TASK_TT)) { remove_task(TASK_TT); } if(task_exists(TASK_CT)) { remove_task(TASK_CT); } } public bomb_planted(planter) { bomba_status = true; } public ct_win() { if(bomba_status == false) { set_task(za_ile, "zabij_ct", TASK_CT); } } public zabij_ct(STATUS) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(!is_user_alive(i) || is_user_hltv(i) || get_user_team(i) != 1) { continue; } user_kill(i); ColorChat(i, TEAM_COLOR, "^x04 Zostales zabity bo nie podlozyles bomby!"); } }
#6
Napisano 08.11.2022 20:57
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #include <colorchat> #define PLUGIN "Zabijanie" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Boski Z Polski" #define TASK_TT 1000 #define TASK_CT 2000 new const Float: za_ile = 3.0 new bool:bomba_status; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); } // ct public bomb_explode(planter) { set_task(za_ile, "zabij_tt", TASK_TT); } public zabij_tt(STATUS) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(!is_user_alive(i) || is_user_hltv(i) || get_user_team(i) != 2) { continue; } user_kill(i); ColorChat(i, TEAM_COLOR, "^x04 Zostales zabity bo bomba wybuchla!"); } } // tt public Nowa_Runda() { bomba_status = false; if(task_exists(TASK_TT)) { remove_task(TASK_TT); } if(task_exists(TASK_CT)) { remove_task(TASK_CT); } } public bomb_planted(planter) { bomba_status = true; } public ct_win() { if(bomba_status == false) { set_task(za_ile, "zabij_ct", TASK_CT); } } public zabij_ct(STATUS) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(!is_user_alive(i) || is_user_hltv(i) || get_user_team(i) != 1) { continue; } user_kill(i); ColorChat(i, TEAM_COLOR, "^x04 Zostales zabity bo nie podlozyles bomby!"); } }Wtyczka działa taak jak bym chciał! Dziękuje po raz drugi za pomoc! + Można zamknąć
#7
Napisano 10.11.2022 08:10
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych