Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czas gry


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.11.2022 21:31

W którym miejscu znajduje się kod odpowiadający za czas gry graczy wyświetlany w przeglądarce serwerów? Jest to raczej w rehlds'ie, metamodzie czy amxx'ie?

W rehlds'ie znalazłem funkcję:

NOXREF void SVC_PlayerInfo(void)

Z tym że dodałem do niej Con_Printf() i nie wygląda mi na to żeby ta funkcja w ogóle się kiedyś wykonywała.

 

Wydaje mi się że powinno to być gdzieś w rehlds'ie, bo ten czas wyświetla się nawet przy wyłączonych dodatkach, ale nigdzie nie mogę tego znaleźć.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2022 14:04

Poszukaj czegoś związanego z A2S_PLAYER


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 07.11.2022 16:02

Jedyne miejsce w którym znalazłem A2S_PLAYER:

Spoiler

w sv_main.cpp

Jest jeszcze w Proxy.cpp ale to już dotyczy hltv.

 

Wydaje mi się że nie chodzi o SV_Connectionlesspacket()? Zresztą tam jest return przy warunku z A2S_PLAYER.

Szukałem też S2A_PLAYERS, ale to prowadziło właśnie do tej funkcji SVC_PlayerInfo albo pliku Proxy.cpp.


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2022 19:34

To kod z rehlds ?


  • +
  • -
  • 0

#5 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 07.11.2022 20:25

Tak.

https://github.com/d...ine/sv_main.cpp


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych