Witajcie, jest sposób na poprawne przypisywanie dmg z granata do zmiennej?
enum _:data {GRENADE = 0, AWP} new naliczDamage[33][data]; public damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)) return HAM_IGNORED; new bron = get_user_weapon(attacker); if(bron == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HE) naliczDamage[attacker][GRENADE] += floatround(damage, floatround_round); if(bron == CSW_AWP) naliczDamage[attacker][AWP] += floatround(damage, floatround_round); return HAM_IGNORED; }
W pierwotnej wersji "Skryptu" nie naliczalo dmg tylko z granatu i poszperalem w amxxie i dostrzeglem ze odpowiada za to damagebits więc ustalilem go w warunku i dmg zaczelo naliczac dla granata
No spoko wszystko fajnie tylko jak zabije z awp to dmg prawidłowo się nalicza tylko do awp, ale jak zabije z granatu to dmg zalicza sie zarówno do awp i grenade.