Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kupno kos - problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 K0zak69

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 17.03.2022 16:23

Witam mam problem z tym pluginem, jak się kupi jakąś koskę w tym sklepie za monety i jak mam założoną tą kose to jak kliknę "załóź podstawową kosę" i później  jeszcze  raz kliknę kose którą kupiłem pokazuje mi, że nie mam monet a ją kupowałem.... Pomoże ktoś? :D

Załączone pliki


Użytkownik K0zak69 edytował ten post 17.03.2022 16:23

  • +
  • -
  • 0

#2 K0zak69

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 23.03.2022 21:13

f5


  • +
  • -
  • 0

#3 K0zak69

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 30.03.2022 22:49

F5
  • +
  • -
  • 0

#4 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:194
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.03.2022 23:31

Nie wiem jak reszta pluginu bo ciekawie napisany ale chyba tu leży błąd

public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic)
{
	if(pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2]))
	{
		if(co_zrobic == 0)
		{
			kup_skina_tt(id, wybrany_model);
		}
		else
		{
			ustaw_skina_tt(id, wybrany_model);
		}
		
		kupno_kosy(id);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!");
	}
}

Zamień powyższy kod na ten i sprawdź

public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic)
{
	if(co_zrobic == 0 && pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2]))
	{
		kup_skina_tt(id, wybrany_model);
		kupno_kosy(id);
	}
	else if(co_zrobic == 1)
	{
		ustaw_skina_tt(id, wybrany_model);
		kupno_kosy(id);
	}
	else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!");
}

  • +
  • -
  • 1

#5 K0zak69

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 03.04.2022 16:33

 

Nie wiem jak reszta pluginu bo ciekawie napisany ale chyba tu leży błąd

public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic)
{
	if(pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2]))
	{
		if(co_zrobic == 0)
		{
			kup_skina_tt(id, wybrany_model);
		}
		else
		{
			ustaw_skina_tt(id, wybrany_model);
		}
		
		kupno_kosy(id);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!");
	}
}

Zamień powyższy kod na ten i sprawdź

public status_modelu_tt(id, wybrany_model, co_zrobic)
{
	if(co_zrobic == 0 && pobierz_monety(id) >= str_to_num(kosy[wybrany_model][2]))
	{
		kup_skina_tt(id, wybrany_model);
		kupno_kosy(id);
	}
	else if(co_zrobic == 1)
	{
		ustaw_skina_tt(id, wybrany_model);
		kupno_kosy(id);
	}
	else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Kosy]^x03 Masz za malo monet!");
}

nie mogę tego skomplikować.. wysłałbyś skomplikowane z sma na 1.9?

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych