Cześć,
Mam pewne problemy z dekompilacja wybranych modeli, głównie zaczynam od wybrania konkretnego modelu w tym przypadku będą do zombie.
Nastepuje load modelu oraz dekompilacja, w zwrotce otrzymuje dane pliki do modelu oraz najważniejsze plik .sc który edytuje w notepadzie.
Edytuje plik oraz wywalam z kodu następujące wartości odpowiedzialne za C4 na plecach czy też w skrócie pleczacek.
$bodygroup "backpack" { blank studio "bomb" }
Plik zostaje zapisany z nowymi ustawieniami, oraz przechodzę do kompilacji na nowo wartości przez program GUI StudioMDL 1.0
Niestety odpowiedz konczy się errorem oraz oczywiscie modelu do folderu nie dostaję.
Próbowałem również dekompilować przez program crowbar oraz jakiś turecki compilator + decompilator, w przypadku crowbara odpowiedź jest identyncza jak przy użyciu programu powyżej, zaś ciekawostką jest że prosty w obsłudze kompilator generuje mi nowy model z moimi ustawieniami, aczkolwiek serwer ma problem z odczytaniem tego pliku z powodu braku rozszerzenia mdl.
Zastanawiam się w jaki sposób mogę usprawnić proces kompilacji oraz co faktycznie robię źle, czy modele jakoś są zabezpieczenie przed próbą dekompilacji?
Wrzucam paczkę 4 modeli z których chciałbym usunąć plecak, jeśli ktoś znajdzie chęci bedzie miło jeśli się uda wykonać proces dekompilacji.
Pozdrawiam