Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Działający AntyFLASH


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fusion122

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Śląskie
Offline

Napisano 09.04.2021 10:28

Witam!

Z miłą chęcią kupię lub zlecę komuś wykonanie działającego antyflasha pod wersję 1.9.x.

Problem z tymi udostępnionymi polega na tym, że w momencie kiedy sojusznik rzuca flasha to nie oślepia swoich (prawidłowo) ale znikają modele przeciwnika.

Walczymy już na różne sposoby i nie możemy znaleźć działającego.

Zlecę więc wykonanie, budżet dowolny - ważne żeby działał!

Pozdrawiam!


  • +
  • -
  • 0

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 09.04.2021 18:00

#include <amxmodx>
#include <reapi>

// const BLINDED_PARTLY = 200
// const BLINDED_FULLY = 255

public plugin_init()
{
    register_plugin("[ReAPI] No Team Flash lite", "0.0.2", "Vaqtincha")

    RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "PlayerBlind", .post = false)
}

public PlayerBlind(const index, const inflictor, const attacker, const Float:fadeTime, const Float:fadeHold, const alpha, Float:color[3])
{
    // server_print("INFLICTOR: %d", inflictor)
    return (index != attacker && get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 1

#3 Fusion122

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Śląskie
Offline

Napisano 10.04.2021 20:34

To będzie działać po skompilowaniu? 


  • +
  • -
  • 0

#4 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 11.04.2021 07:10

Powinno 


  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych