W moim przypadku modele z pluginów na Jailbreaku Anonymusa nie działały, trzeba było dodać w silniku.
W silniku dodaj/edytuj
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre");
#endif
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
strip_user_weapons2(id);
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
cs_set_player_model(id, "modelTT_VIP");
}else{
cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT");
set_pev(id, pev_body, random(3));
}
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
case CS_TEAM_CT:
{
if(dane_dnia[4] < 2)
{
if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
{
for(new i=0; i<2; i++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
give_item(id, weaponname);
cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
}
}
else if(!czas_bronie) {
UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
}
}
gTeam[id] = 2;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
cs_set_player_model(id, "modelCT_VIP");
}else{
cs_set_player_model(id, "model_zwyklyCT");
}
}
}
give_item(id, "weapon_knife");
if(free_day[id])
set_pev(id, pev_body, 3);
if(user_duszek[id])
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
#if defined DEBUG
log_to_file("jailbreak.log", "Odrodzenie post");
#endif
}
Krótkie wyjaśnienie:
gTeam[id] = 1; (wiezniowie)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
cs_set_player_model(id, "modelTT_VIP"); - model dla VIPa, flage ustaw wyżej
}else{
cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT"); - model dla każdego, nie trzeba ustawiać flagi
gTeam[id] = 2; (straznicy)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
cs_set_player_model(id, "modelCT_VIP"); - model dla VIPa, flage ustaw wyzej
}else{
cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT"); - model dla każdego, nie trzeba ustawiać flagi
Pamiętaj o dopisaniu precache_model na samej górze.
Jest to jedyne znane mi rozwiązanie.