Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Modelami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 xZeusx

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Łódzkie
Offline

Napisano 07.04.2021 10:42

Witam, mam problem z pluginem. Plugin ma za zadanie "zalozenie" skinów modeli wieznia/klawiszy oraz podmianke nozy za szlugi(jailbreak). Nie sypie zadnym bledem w konsoli, normalnie mozna zakupic model tt/ct lecz gdy go "zakladam" skin sie nie zmienia. Noze normalnie dzialają. Ponizej .sma oraz paczka wgrana na serwer, byc moze modele z innego pluginu przeszkadzają? Wyłączałem pluginy ale nadal to samo ;/ 

 

http://www.wklejto.pl/894983

 

https://amxx.pl/topi...uss-2-unikalna/


  • +
  • -
  • 0

#2 Maystore

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:https: / / t.me / pump_upp
Offline

Napisano 07.04.2021 18:38

W moim przypadku modele z pluginów na Jailbreaku Anonymusa nie działały, trzeba było dodać w silniku.

 

W silniku dodaj/edytuj

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
	return;
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre");
#endif	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
	strip_user_weapons2(id);
	
	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			gTeam[id] = 1;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
			cs_set_player_model(id, "modelTT_VIP");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT");
			set_pev(id, pev_body, random(3));
			}	
			AddArray(id, WSZYSCY);
			AddArray(id, ZYWI);
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			
			
			if(dane_dnia[4] < 2)
			{
				if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
				{
					for(new i=0; i<2; i++)
					{
						new weaponname[24];
						get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
						give_item(id, weaponname);
						cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
					}
				}
				else if(!czas_bronie) {
					UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
				}
			}
			gTeam[id] = 2;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
			cs_set_player_model(id, "modelCT_VIP");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "model_zwyklyCT");
			}
			
		}
	}
	give_item(id, "weapon_knife");
	
	if(free_day[id])
		set_pev(id, pev_body, 3);
	
	if(user_duszek[id])
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jailbreak.log", "Odrodzenie post");
	#endif	
}

Krótkie wyjaśnienie:

            gTeam[id] = 1; (wiezniowie)
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
            cs_set_player_model(id, "modelTT_VIP"); - model dla VIPa, flage ustaw wyżej
            }else{
            cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT"); - model dla każdego, nie trzeba ustawiać flagi







            gTeam[id] = 2; (straznicy)
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
            cs_set_player_model(id, "modelCT_VIP"); - model dla VIPa, flage ustaw wyzej
            }else{
            cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT"); - model dla każdego, nie trzeba ustawiać flagi

Pamiętaj o dopisaniu precache_model na samej górze.

 

Jest to jedyne znane mi rozwiązanie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych