Czy jest możliwość napisania wallhack'a działającego po stronie serwera ?
Mówiąc wallhack mam na myśli możliwość obserwowania graczy przez ściany włącznie z modelem, a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik lub wiadomość hud zajmującą tylko dostępne kanały.
Znalazłem tylko ten plugin:
https://forums.allie...ead.php?t=89081
Efekt bardzo dobry ale jest jeden problem. Modele widoczne przez ściany nie mają animacji i ciągle patrzą się w stronę obserwującego. Dziwnie to wygląda.
Prościej byłoby po prostu ustawić entity gracza żeby był widoczny zza ścian, ale tego się nie da zrobić.
Czy można utworzyć sprite ale jako model przypisać .mdl ? Zarówno do .mdl i .spr używa się pfnPrecacheModel. Więc być może udałoby się stworzyć taki sprite, ustawić mu animację i obrócić. Chociaż nie wiem, możliwe że gadam głupoty, nigdy tego nie sprawdzałem.
Może ktoś ma jakieś rozwiązanie i chciałby się nim podzielić ? (Oczywiście nie mam tu na myśli skorzystania z jakiegoś ogromnego .spr mającego tysiące klatek na każdy model i sekwencje ).
Uważam że byłby to ciekawy projekt gdyby dało się od strony serwera dodać graczom wh razem z działającymi animacjami i jednocześnie skalowaniem. To żadna nowość że sporo graczy lubi korzystać z cheatów typu WH. A dlaczego ? Bo każdy lubi udawać że nie widzi graczy zza ścian i czuje się wtedy bezpieczniej biegając po mapie. Gdyby to wykorzystać na jakimś serwerze i tak przykładowo jednemu graczowi dać więcej HP oraz wallhacka... Zastosowań jest sporo szczególnie na takie bardziej customowe serwery, ale najważniejsze pytanie jest takie, czy da się to w ogóle zrobić.