Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wallhack


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.02.2021 15:09

Czy jest możliwość napisania wallhack'a działającego po stronie serwera ?

Mówiąc wallhack mam na myśli możliwość obserwowania graczy przez ściany włącznie z modelem, a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik lub wiadomość hud zajmującą tylko dostępne kanały.

 

Znalazłem tylko ten plugin:

https://forums.allie...ead.php?t=89081

 

Efekt bardzo dobry ale jest jeden problem. Modele widoczne przez ściany nie mają animacji i ciągle patrzą się w stronę obserwującego. Dziwnie to wygląda.

Prościej byłoby po prostu ustawić entity gracza żeby był widoczny zza ścian, ale tego się nie da zrobić.

Czy można utworzyć sprite ale jako model przypisać .mdl ? Zarówno do .mdl i .spr używa się pfnPrecacheModel. Więc być może udałoby się stworzyć taki sprite, ustawić mu animację i obrócić. Chociaż nie wiem, możliwe że gadam głupoty, nigdy tego nie sprawdzałem.

 

Może ktoś ma jakieś rozwiązanie i chciałby się nim podzielić ? (Oczywiście nie mam tu na myśli skorzystania z jakiegoś ogromnego .spr mającego tysiące klatek na każdy model i sekwencje :crazy: ).

 

Uważam że byłby to ciekawy projekt gdyby dało się od strony serwera dodać graczom wh razem z działającymi animacjami i jednocześnie skalowaniem. To żadna nowość że sporo graczy lubi korzystać z cheatów typu WH. A dlaczego ? Bo każdy lubi udawać że nie widzi graczy zza ścian i czuje się wtedy bezpieczniej biegając po mapie. Gdyby to wykorzystać na jakimś serwerze i tak przykładowo jednemu graczowi dać więcej HP oraz wallhacka... Zastosowań jest sporo szczególnie na takie bardziej customowe serwery, ale najważniejsze pytanie jest takie, czy da się to w ogóle zrobić.


  • +
  • -
  • 0

#2 ori

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:181
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.02.2021 15:33

Oprócz esp jedynie chyba została Lucia bo nie spotakłem się z niczym innym.

https://forums.allie...ad.php?p=856436

Ta wtyczka to narzędzie, które ma na celu pomóc administratorom w łapaniu graczy wallhack , umożliwiając im wyświetlanie graczy na samej mapie, dzięki czemu są widoczni tylko dla tych, którzy używają wallhack oraz admina.


  • +
  • -
  • 1

#3 Zuzza

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:44
  • Imię:Zuzza
  • Lokalizacja:Sosowiec
Offline

Napisano 19.02.2021 15:49

Bez możliwości skalowania wielkości modelu ciężko o fajny efekt. 

Chociażby dla testu można zobaczyć że bez zmiany wielkości modelu względem odległości faktycznej, nie da się wyczuć odległości przez co to bardziej to myli niż pomaga.

Nawet jeżeli ustawisz model jako sprite bo jest to możliwe, to nie go nie zeskalujesz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <xs>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zuzia"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public bool:IsPlayer(id){
	if( id > 0 && id <= get_maxplayers() )
		return true;
	return false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, id, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
		
	if( !IsPlayer(ent) )
		return
	
	
	new Float:fOriginStart[3], Float:fOriginEnd[3]
	
	pev(id, pev_origin, fOriginStart)
	pev(ent, pev_origin, fOriginEnd)
	
	new EntHit=id;
	engfunc(EngFunc_TraceLine, fOriginStart, fOriginEnd, 0, EntHit, 0 )
	new Float:fraction;
	get_tr2(0, TR_flFraction, fraction)
	if( fraction < 1.0 ){
		new Float:fOriginHit[3]
		get_tr2(0, TR_vecEndPos, fOriginHit)
		new Float:fVec[3]
		xs_vec_sub(fOriginEnd, fOriginStart, fVec)
		xs_vec_normalize(fVec, fVec)
		xs_vec_mul_scalar(fVec, 30.0, fVec)
		xs_vec_sub(fOriginHit, fVec, fOriginHit)
		
	
		set_es(es_handle, ES_Origin, fOriginHit)
	}
	
}

  • +
  • -
  • 3

Parę moich rzeczy możesz zobaczyć na mojej stronie Zuzzart, oraz moim kanale youtube

 


#4 _.-*`PaniQ*-._

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
Offline

Napisano 19.02.2021 18:07

Proszę https://darkgl.pl/20...cheats-in-amxx/


  • +
  • -
  • 0

#5 KoRrNiK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:78
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.02.2021 18:21

 

Proszę https://darkgl.pl/20...cheats-in-amxx/

 

:facepalm:

 

 

 

a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik

 


  • +
  • -
  • 0

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#6 Roughster

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.02.2021 19:04

 

 

Proszę https://darkgl.pl/20...cheats-in-amxx/

 

:facepalm:

 

 

 

a nie ESP które wyświetla na ekranie jakiś kwadracik

 

 


  • +
  • -
  • 0

#7 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.02.2021 19:54

Oprócz esp jedynie chyba została Lucia bo nie spotakłem się z niczym innym.

https://forums.allie...ad.php?p=856436

Ta wtyczka to narzędzie, które ma na celu pomóc administratorom w łapaniu graczy wallhack , umożliwiając im wyświetlanie graczy na samej mapie, dzięki czemu są widoczni tylko dla tych, którzy używają wallhack oraz admina.

 

Też myślałem o wykorzystaniu tego. Ale jest w tym jeden zasadniczy problem.

Ten plugin pomaga w wykryciu wallhacka, ponieważ tworzy entity z modelem gracza w ścianie, a więc jeśli osoba ma wallhacka to z dużym prawdopodobieństwem zauważy ten model i w niego strzeli. Ale gracze bez wh tego nie zobaczą. Najpierw gracz musi mieć pobrany cheat żeby zobaczyć taki model w ścianie. I nie widzę sposobu żeby to jakoś wykorzystać do stworzenia wh. Chyba że da się stworzyć entity który będzie widoczny przez ściany. Ale raczej nie.

 

 

 

Tutaj skrzynki są przezroczyste i przez to widać przez nie graczy, to fakt. Ale chyba nie da się tego samego zrobić ze ścianami na mapach ? Te skrzynki przy BS'ach to entity typu func_breakable, nie licząc pewnych wyjątków, w większości przypadków ściany nie są jakimś oddzielnym bytem, są zerem czyli mapą. A samej mapie nie da się ustawić przezroczystości. Chyba że da się coś z tymi ścianami pokombinować. Nie zagłębiałem się w to jak działają takie wallhacki, chociaż przypuszczam że pewnie trzeba byłoby coś pozmieniać po stronie gracza żeby zwykłą ścianę na dust'cie uczynić przezroczystą, a więc nie do zrobienia.

 

 

 


Bez możliwości skalowania wielkości modelu ciężko o fajny efekt. 

Chociażby dla testu można zobaczyć że bez zmiany wielkości modelu względem odległości faktycznej, nie da się wyczuć odległości przez co to bardziej to myli niż pomaga.

Nawet jeżeli ustawisz model jako sprite bo jest to możliwe, to nie go nie zeskalujesz.

No właśnie z tym skalowaniem jest problem, to jedna z najważniejszych czynności żeby taki wallhack jakoś działał.

Jak tak teraz o tym napisałeś, to może pomysł z dużymi sprite'ami wcale nie jest taki zły...

Ale co do tej widoczności przez ścianę, czy bytom typu env_sprite nie da się ustawić widoczności przez ścianę ? Albo chociaż pokombinować coś z FM_AddToFullPack ? Chodziłoby mi np. o coś w stylu oszukania serwera że pomiędzy dwoma graczami nie ma ściany ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych