Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Roundsound'em


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bednar

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.07.2008 08:07

Witam, mam problem z przerobieniem pluginu "RoundSound". Gdy go przerabiam aby czytał inne dźwięki z innego katalogu, to na serwerze ani nic nowego się nie pobiera, ani nie ma w ogóle dźwięków...

Oto moje *.sma, mógłby mi ktoś wskazać błąd?

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,3)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk 321/t")
    case 1: client_cmd(0,"spk 321/t2")
    case 2: client_cmd(0,"spk 321/t3")
    case 3: client_cmd(0,"spk 321/t4")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,3)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk 321/ct")
    case 1: client_cmd(0,"spk 321/ct2")
    case 2: client_cmd(0,"spk 321/ct3")
    case 3: client_cmd(0,"spk 321/ct4")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("321/ct.wav")
  precache_sound("321/ct2.wav")
  precache_sound("321/ct3.wav")
  precache_sound("321/ct4.wav")
  precache_sound("321/t.wav")
  precache_sound("321/t2.wav")
  precache_sound("321/t3.wav")
  precache_sound("321/t4.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}

Z góry dzięki za pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#2 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 01.07.2008 10:39

Czyli pliki znajdują się w katalogu cstrike/321/.

To teraz pomyśl sobie, że
client_cmd(0,"spk 321/ct3")

bierze pliki z cstrike/sound/321. Rozumiesz? Jeśli wywołujesz komendę spk to on ciągnie pliki domyślnie z katalogu sound. Czyli tak jakbyś miał ścieżkę sound/321/ct3

Rozumiesz?

Musisz katalog 321 przenieść do katalogu sound i zmodyfikować odpowiednio plugin_precache(). t_win() i ct_win() wydają się być dobre.
  • +
  • -
  • 0

#3 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 01.07.2008 11:47

#include <amxmodx>



new const sounds_ct[][] = {"twoj_folder/twoj_dzwiek_ct1.wav","twoj_folder/twoj_dzwiek_ct2.wav","twoj_folder/twoj_dzwiek_ct3.wav"}



new const sounds_terro[][] = {"twoj_folder/twoj_dzwiek_terro1.wav","twoj_folder/twoj_dzwiek_terro2.wav","twoj_folder/twoj_dzwiek_terro3.wav"}



public plugin_init()

{

  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")

  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")

}



public plugin_precache()

{

  new i

  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)

  precache_sound(sounds_ct[i])



  new u

  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)

  precache_sound(sounds_terro[u])

}



public ct()

{

  client_cmd(0,"stopsound")



  client_cmd(0, "spk %s", sounds_ct[random_num(0,sizeof sounds_ct - 1)])

}



public terro()

{

  client_cmd(0,"stopsound")



  client_cmd(0, "spk %s", sounds_terro[random_num(0,sizeof sounds_terro - 1)])

}

  • +
  • -
  • 0

#4 Bednar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.07.2008 12:18

Problem rozwiązany, dzięki. Obaj macie po punkciku.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych