Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] granat zabija własnego siebie


Najlepsza odpowiedź KoRrNiK, 08.02.2021 09:15

public act_explode(ent){
	
	if (!pev_valid(ent)) return;

	new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

	colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
	pev(ent, pev_origin, forigin);
	FVecIVec(forigin, origin);

	new id, Float:distance = float(get_pcvar_num(radius)), Float:porigin[3];

	while (id++ < MaxPlayers){
	
		if(!is_user_alive(id) || user_team == get_user_team(id) || owner == id ) continue;
	
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
		write_byte(TE_LAVASPLASH);
		write_coord(origin[0]);
		write_coord(origin[1]);
		write_coord(origin[2] - 50);
		message_end();

		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
		write_byte(TE_BLOODSPRITE);
		write_coord(origin[0]);
		write_coord(origin[1]);
		write_coord(origin[2] + 20);
		write_short(blood2);
		write_short(blood1);
		write_byte(colors[2]);
		write_byte(30);
		message_end();

		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
		write_byte(TE_DLIGHT);
		write_coord(origin[0]);
		write_coord(origin[1]);
		write_coord(origin[2]);
		write_byte(40);
		write_byte(colors[0]);
		write_byte(20);
		write_byte(colors[1]);
		write_byte(8);
		write_byte(60);
		message_end();
		
		pev(id, pev_origin, porigin);
		if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance){
			if (fm_is_visible(ent, id))
				ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, owner, (id != owner) ? 30000.0 : 30000.0, 0);
		}
	}					

	emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
} 
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kacorvixon_

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Romek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.02.2021 14:09

witam, mam plugin na granat który zabija każdego w promieniu x metrow.
niestety nie działa on tak jak powinien bo zabija również mnie i chciałbym wiedzieć co zrobić żeby mnie nie zabijało.

kod:

public act_explode(ent)
{
	if (!pev_valid(ent))
		return;

	new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

	colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
	pev(ent, pev_origin, forigin);
	FVecIVec(forigin, origin);

	new id, Float:distance = float(get_pcvar_num(radius)), Float:porigin[3];

	while (id++ < MaxPlayers)
		if (is_user_alive(id))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_LAVASPLASH);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2] - 50);
			message_end();

			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_BLOODSPRITE);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2] + 20);
			write_short(blood2);
			write_short(blood1);
			write_byte(colors[2]);
			write_byte(30);
			message_end();

			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_DLIGHT);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2]);
			write_byte(40);
			write_byte(colors[0]);
			write_byte(20);
			write_byte(colors[1]);
			write_byte(8);
			write_byte(60);
			message_end();

			if (user_team != get_user_team(id) || owner == id)
			{
				pev(id, pev_origin, porigin);
				if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
					if (fm_is_visible(ent, id))
						ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, owner, (id != owner) ? 30000.0 : 30000.0, 0);
					
						
			}
		}

	emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
} 

  • +
  • -
  • 0

#2 noFear

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.02.2021 22:28

Spróbuj tego :
https://amxx.pl/topi...-ranią-drużyny/

#3 Zuzza

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:44
  • Imię:Zuzza
  • Lokalizacja:Sosowiec
Offline

Napisano 07.02.2021 22:57

public act_explode(ent)
{
	if (!pev_valid(ent))
		return;

	new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

	colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
	pev(ent, pev_origin, forigin);
	FVecIVec(forigin, origin);

	new id, Float:distance = float(get_pcvar_num(radius)), Float:porigin[3];
	while (id++ < MaxPlayers)
		if( owner == id )
			continue;
		if (is_user_alive(id))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_LAVASPLASH);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2] - 50);
			message_end();

			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_BLOODSPRITE);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2] + 20);
			write_short(blood2);
			write_short(blood1);
			write_byte(colors[2]);
			write_byte(30);
			message_end();

			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_DLIGHT);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2]);
			write_byte(40);
			write_byte(colors[0]);
			write_byte(20);
			write_byte(colors[1]);
			write_byte(8);
			write_byte(60);
			message_end();

			if (user_team != get_user_team(id) && owner != id)
			{
				pev(id, pev_origin, porigin);
				if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
					if (fm_is_visible(ent, id))
						ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, owner, (id != owner) ? 30000.0 : 30000.0, 0);
					
						
			}
		}

	emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
} 


Użytkownik Zuzza edytował ten post 07.02.2021 23:02

  • +
  • -
  • 1

Parę moich rzeczy możesz zobaczyć na mojej stronie Zuzzart, oraz moim kanale youtube

 


#4 kacorvixon_

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Romek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.02.2021 08:21

public act_explode(ent)
{
    if (!pev_valid(ent))
        return;

    new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

    colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
    pev(ent, pev_origin, forigin);
    FVecIVec(forigin, origin);

    new id, Float:distance = float(get_pcvar_num(radius)), Float:porigin[3];
    while (id++ < MaxPlayers)
        if( owner == id )
            continue;
        if (is_user_alive(id))
        {
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
            write_byte(TE_LAVASPLASH);
            write_coord(origin[0]);
            write_coord(origin[1]);
            write_coord(origin[2] - 50);
            message_end();

            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
            write_byte(TE_BLOODSPRITE);
            write_coord(origin[0]);
            write_coord(origin[1]);
            write_coord(origin[2] + 20);
            write_short(blood2);
            write_short(blood1);
            write_byte(colors[2]);
            write_byte(30);
            message_end();

            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
            write_byte(TE_DLIGHT);
            write_coord(origin[0]);
            write_coord(origin[1]);
            write_coord(origin[2]);
            write_byte(40);
            write_byte(colors[0]);
            write_byte(20);
            write_byte(colors[1]);
            write_byte(8);
            write_byte(60);
            message_end();

            if (user_team != get_user_team(id) && owner != id)
            {
                pev(id, pev_origin, porigin);
                if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
                    if (fm_is_visible(ent, id))
                        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, owner, (id != owner) ? 30000.0 : 30000.0, 0);
                    
                        
            }
        }

    emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
} 


teraz nikogo nie zabija


Użytkownik kacorvixon_ edytował ten post 08.02.2021 08:24

  • +
  • -
  • 0

#5 KoRrNiK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:78
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.02.2021 09:15   Najlepsza odpowiedź

public act_explode(ent){
	
	if (!pev_valid(ent)) return;

	new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

	colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
	pev(ent, pev_origin, forigin);
	FVecIVec(forigin, origin);

	new id, Float:distance = float(get_pcvar_num(radius)), Float:porigin[3];

	while (id++ < MaxPlayers){
	
		if(!is_user_alive(id) || user_team == get_user_team(id) || owner == id ) continue;
	
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
		write_byte(TE_LAVASPLASH);
		write_coord(origin[0]);
		write_coord(origin[1]);
		write_coord(origin[2] - 50);
		message_end();

		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
		write_byte(TE_BLOODSPRITE);
		write_coord(origin[0]);
		write_coord(origin[1]);
		write_coord(origin[2] + 20);
		write_short(blood2);
		write_short(blood1);
		write_byte(colors[2]);
		write_byte(30);
		message_end();

		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
		write_byte(TE_DLIGHT);
		write_coord(origin[0]);
		write_coord(origin[1]);
		write_coord(origin[2]);
		write_byte(40);
		write_byte(colors[0]);
		write_byte(20);
		write_byte(colors[1]);
		write_byte(8);
		write_byte(60);
		message_end();
		
		pev(id, pev_origin, porigin);
		if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance){
			if (fm_is_visible(ent, id))
				ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, owner, (id != owner) ? 30000.0 : 30000.0, 0);
		}
	}					

	emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
} 

Użytkownik KoRrNiK edytował ten post 08.02.2021 09:17

  • +
  • -
  • 1

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#6 kacorvixon_

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Romek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.02.2021 09:19

dzięki działa :) 


  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 09.02.2021 07:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych