Zaktualizowałem reunion do wersji reunion_0.1.0.137 i funkcja
stock bool:is_user_steam( id ) { server_cmd("dp_clientinfo %d", id); server_exec(); static uClient; uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider); if ( uClient == 2 ) return true; return false; }
przestała działać:
L 02/06/2021 - 17:08:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/06/2021 - 17:08:51: [AMXX] [0] rate.sma::is_user_steam (line 63)
L 02/06/2021 - 17:08:51: [AMXX] [1] rate.sma::ratex (line 30)
Próbowałem też "poprawki od DarkGL
stock bool:is_user_steam(id) { if( !is_user_connected( id ) ){ return false; } if( !cvarProvider ){ return false; } server_cmd("dp_clientinfo %d", id); server_exec(); static client; client = get_pcvar_num(cvarProvider); if (client == 2) return true; return false; }
i rzeczywiście errorlogi znikają aczkolwiek funkcja ta nie rozróżnia protokołów (rate ustawione na 100k dla steam 25k dla ns, wymusza 25k wszystkim).
A konkretnie problem stał się po zmianie:
### AUTH SETTINGS ###
# Authorization protocols version. All steamdid's of non-steams players will be changed in common with this value.
# 1: DProto (deprecated)
# 2: Reunion 2015-2018
# 3: Reunion new (recommended)
AuthVersion = 3
Na Authversoin = 2 wszystko działa