Paczka basebuilder napisana jakiś czas temu, nie korzystam z niej a jest w niej parę przydatnych funkcji które mogą się komuś przydać i włożyć do swojego BB lub korzystać po prostu z paczki.
Co zawiera silnik basebuilder:
-Klonowanie klocków
-Możliwość przenoszenia graczami
-Anty reconnect
-System BitCoinów (Waluta na serwera) za nią kupujemy bronie co runde oraz ulepszenia ze sklepu, oraz ulepszenia każdej broni.
-Każda broń posiada możliwości jej ulepszenia maksymalnie 3 ulepszenia do broni (Każda bronie ma inny zestaw ulepszeń które łatwo można zmienić w pluginie)
Możliwe ulepszenia na broniach to :
+10 DMG 1% Vampiryzm 1% Podpalenie 1% Zamrozenie 15% Szybko Strzelnosc 20% Szybkie Przeladowanie Extra BitCoins 10% na Krytyka NoRecoil 50% HS Doladowanie Ammo Rykoszet Splash DMG
BItCoin
Upgrade dla broni - po podniesieniu dostajemy ulepszenie do najsłabszej broni która nie ma 3 ulepszeń.
Gen X - Do kupowania klas zombi
HashTag - Waluta za którą możemy kupować wyglądy zwierzaków rzadko do zdobycia za zabójstwo, lub z kart które są pokazane niżej
Znak zapytania - po podniesieniu otrzymujemny losową nagrode może stworzyć skrzynke
Skrzynia skarbów - po otworzeniu wyrzuca różne monety
Jajko zwierzaka
Wyglądy zwierzaków:
Za Geny X możemy rozwijać zwierzaka aby miał więcej mocy.
Karty Jackpot:
Obracanie klocków
W pluginie także misje, spowalnianie przesuwania (T), drużyny, menu admina (Pomoc, dawanie budowania/noclipa/goda) i pewnie parę rzeczy o których pewnie zapomniałam
-Dodatkowo w paczce Barriera, Granat podpalający, Zamarażający.
/clone - Do ustawienia klocków na mapie oraz ustawiania możliwości obracania klocków /admin - menu admina bb_barrier - w konsoli dla menu tworzenia barriery Komendy w konsoli do tworzenia odpowiednich walut x_createCoin x_createUpgrade x_createX x_createHash x_createChest x_createQuestion x_createPet
/misje /menu /konto /sklep
/team
Modele za dużo ważą więc daje link : Modele i sprite
Załączona również mapka na której są dodane karty oraz plik.map bb_magicworld.map gdyby korciło kogoś dodać do jakiejś mapki karty to z tej mapy możecie wyciągnąć jak to zrobić.
Klonowanie : >Zmień mapę >Wpisz /clone >Najedz na blok który ma być blokiem który można będzie klonować i który zostanie na mapie (Wszystkie nie zablokowane klocki będą usunięte) >Z menu wybierz Zablokuj/Odblokuj klocek (Jeżeli zaświeci się na czerwono klocek zostanie zablokowany / na zielono odblokowany) >Z menu wybierz opcje zapisz >Zmień mapę
Obracanie kloców: >Wpisz /clone >Kliknij 5 zresetuj zapis na mapie >Zmień mapę >Wpisz /clone zablokuj klocki które mają być do klonowania >Wpisz /clone wybierz opcje 7 "Zaznacz klocek" >Teraz najedz na środek klocka który zaznaczyłeś i kliknij ponownie opcje 7 "Połącz klocki" >Najedz na innego klocka w którego ten ma się obrócić / zamienić, również najedź na środek i kliknij opcje 7. "Połącz klocki" Zrób tak dla wszystkich klocków które mają się obracać ;) (Im celniej zaznaczysz środek klocka tym lepszy będzie efekt obrotu) Jeżeli klocki są położone w tym samym miejscu tylko obrócone, możesz zresetować ich wektor przesunięcia >Kliknij 7. Zaznacz dany klocek >Kliknij opcje 2. z drugiej strony menu "Wyzeruj Vec" Wtedy klocki nie będą przeskakiwać i efekt będzie bardzo fajny. Nie zapomnij zapisać po ustawieniu tego wszystkiego :)
Nie ma żadnych cvarów, wszystko do zmiany w sma.