Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędy w konsoli


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.12.2020 13:44

Sprite: no such frame -352
Sprite: no such frame -388
Sprite: no such frame -364
Sprite: no such frame -367
Sprite: no such frame -382
Sprite: no such frame -366
Sprite: no such frame -368
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311
Sprite: no such frame -311

Wie ktoś co można z tym zrobić ? Powoduje to plugin czy może źle zrobiony plik sprite ? Te informacje pojawiają się w konsoli gracza raz na jakiś czas w dużej ilości, a liczby są różne, z tym że chyba zawsze w przedziale <-300,-399>.


  • +
  • -
  • 0

#2 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:443
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 30.12.2020 14:15

350 klatek w pliku spr, albo ktoś przez 2 tygodznie składał 1 plik albo masz coś z pluginem, obstawiam to 2


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.12.2020 14:26

350 klatek w pliku spr, albo ktoś przez 2 tygodznie składał 1 plik albo masz coś z pluginem, obstawiam to 2

 

Tak ogólnie to wydaje mi się że klatki powinny być oznaczone liczbami nieujemnymi... Tylko no właśnie, jak teraz mam znaleźć w którym pluginie jest błąd ? Prawie wszystkie pluginy są od siebie zależne, jeśli wyłączę jeden to za chwilę wyłączy się reszta z powodu używania nieistniejących natywów.

Co może powodować taki błąd ? Mogą to być jakieś message ? A może utworzenie entity i nadanie mu nieodpowiedniego pev_frame ?


  • +
  • -
  • 0

#4 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:443
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 30.12.2020 14:44

jak dla mnie to cos z pev_frame jest nie chalo, osobiscie próbował bym dekompilowac pluginy i szukać tam jakiejś wskazówki, ew spróbować wyczyscić cały folder sprites z nie orginalnych spritów i zobaczyć jakich plików brakuje, możliwe ze nazwa tego pliku jakoś ci pomoże, masz tak na kilku mapach ?


  • +
  • -
  • 0

#5 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.12.2020 14:52

jak dla mnie to cos z pev_frame jest nie chalo, osobiscie próbował bym dekompilowac pluginy i szukać tam jakiejś wskazówki, ew spróbować wyczyscić cały folder sprites z nie orginalnych spritów i zobaczyć jakich plików brakuje, możliwe ze nazwa tego pliku jakoś ci pomoże, masz tak na kilku mapach ?

 

Na wszystkich mapach.

Co do pev_frame, znalazłem w jednym z pluginów coś takiego:

new iFrame = floatround((float(hp) / float(g_playerMaxHealth[id])) * 100.0, floatround_ceil) - 1;
set_pev(g_playerbar[id], pev_frame, (iFrame > 0) ? float(iFrame) : 0.0);

Zastanawia mnie czy fakt że pev_frame jest tu liczbą zmiennoprzecinkową ma jakieś znaczenie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych