Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Frakcje w Frakcji

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.12.2020 12:40

Witam.

Chcę zrobić aby po wpisaniu komendy : /klasa było dostępne menu
 

- Darmowe
- Premium

---->

- Snajper
- Komandos

----->

- Snajper  5 poziom
- Elitarny Snajper 1 poziom

A  więc próboje tak lecz nie wyświetla się menu klas.

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64

new lista_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_listy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
loadfile()
loadfile2()
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_lista.ini", file);


if(!file_exists(file))
return;


new row[128], trash,  size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);


if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_listy[klasid], charsmax(nazwa_listy[]), "[lista]");
klasid++;
}
} 
}
public loadfile2()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);


if(!file_exists(file))
return;


new row[128], trash,  size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);


if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
} 
}
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;


if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;


pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;


get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);


bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++)
{
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i]))
{
lista_klas[ilosc_klas] = nazwa_listy[i];
}


if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i]))
{
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}


}
return ilosc_klas;
}
public WybierzKlase(id)
{
        hud_znika[id]=1;


        new menu = menu_create("\yWybierz\r -", "WybierzKlasee_Handle");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i))
                {
                        menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])                    
                }
        }
        
        menu_addtext(menu, "^n\dUzyj komende\w /q\d aby uaktywnic Quest.^n^n\yCZIT =\r PERM^n\yREKLAMA =\r BAN^n\yEXPIENIE =\r BAN^n\yTXT =\r BAN^n\yBRAK KULTURY =\r BAN^n^n\r** \wZapraszam na nasze forum : www.Hajtowoo.xaa.pl \r**", 0)


        menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");


        menu_display(id, menu);
}


public WybierzKlasee_Handle(id, menu, item)
{
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)


switch(item)
{
case 0: WybierzKlase2(id)
}
}


public WybierzKlase2(id)
{
        hud_znika[id]=1;


        new menu = menu_create("\yWybierz\r -", "WybierzKlase_Frakcje");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(!equal(lista_klas[i],"") && !is_in_previous(lista_klas[i],i))
                {
                        menu_additem(menu,lista_klas[i],lista_klas[i])                    
                }
        }
        
        menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");


        menu_display(id, menu);
}




public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
hud_znika[id]=0;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new data[65], temp[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, temp, 63, callback)


new menu2 = menu_create("\yWybierz\r -", "WybierzKlase_Handle");


new klasa[50], numer[5], dana_klasa;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;


WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}


WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);


menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");


menu_display(id, menu2);


menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
hud_znika[id]=0;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}  
  
if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
  
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
  
nowa_klasa_gracza[id] = item;
  
if(klasa_gracza[id])
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
  
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 plik cod_lista.ini :

 

[klasa]Snajper[lista]Darmowe
[klasa]Elitarny Snajper[lista]Darmowe


[klasa]Komandos[lista]Premium
[klasa]Elitarny Komandos[lista]Premium

Plik cod_frakcje.ini :

 

[klasa]Snajper[frakcja]Snajper
[klasa]Eliterny Snajper[frakcja]Snajper


[klasa]Komandos[frakcja]Komandos
[klasa]Eliterny Komandos[frakcja]Komandos
 

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 20.12.2020 12:42

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych