Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Dodanie flagi "n" do Klasy Obcy ZombiZjawa Zombi

zombie plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrZohan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:87
  • GG:
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska❤
Offline

Napisano 14.12.2020 11:51

Witam, chciałbym prosić o pomoc w dodaniu do Klasy Zjawa możliwość korzystania z niej od flagi "n" próbowałem sam zmienić, ale coś mi nie wychodzi i nie wiem co. Wiem że dla Was to minuta roboty. Poniżej podsyłam kod sma w cytacie + sma w załączniku. Z góry pjona za pomoc :)

 

 

/*

Wallclimb v1.0f by Python1320
Plagued Version 0.22 by Dabbi
 
Allows Poison Zombie to Climb Walls in Zombie Plague [3.62]
 
CVARS: zp_wallclimb 0 = Off / 1 = Hold USE / 2 = Hold JUMP and DUCK  (Default 1)
zp_wallclimb_nemesis 0 = Disable wallclimb during nemesis round. / 1 = Enable (Default 1)
zp_wallclimb_survivor 0 = Disable wallclimb during survivor round. / 1 = Enable (Default 0)
 
Changes:
0.22
Made the function wallclimb return a value.
Put plugin version to a cvar.
0.21
Added cvars to enable disable wallclimb durin survivor/nemesis round
0.2
Added cvar to enable / disable Walllclimb Plugin
0.1
First release.
*/
 
#include <amxmodx>
// #include <engine>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
 
#include <cstrike>
#include <zombieplague.inc>
 
//#include <fakemeta_util>
#define STR_T           33
 
// Stuff taken from fakemeta_util
#define fm_get_user_button(%1) pev(%1, pev_button)
/* stock fm_get_user_button(index)
return pev(index, pev_button) */
 
#define fm_get_entity_flags(%1) pev(%1, pev_flags)
/* stock fm_get_entity_flags(index)
return pev(index, pev_flags) */
 
stock fm_set_user_velocity(entity, const Float:vector[3]) {
set_pev(entity, pev_velocity, vector);
 
return 1;
}
//End of stuff from fakemeta_util
//new STR_T[32]
new bool:g_WallClimb[33]
new Float:g_wallorigin[32][3]
new cvar_zp_wallclimb, cvar_zp_wallclimb_nemesis, cvar_zp_wallclimb_survivor
new g_zclass_climb
 
// Climb Zombie Atributes
new const zclass_name[] = { "ML_CLIMB" } // name
new const zclass_info[] = { "ML_CLIMB_INFO" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie_climbV2" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_newzmknife.mdl" } // claw model
const zclass_health = 1200 // health
const zclass_speed = 220 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback
 
public zp_user_infected_post(id, infector, TAG)
{
if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)
{
if(zp_get_user_nemesis(id))
return;
 
// Message
                ColorChat(id, RED, "^4[Zjawa]^1 Wcisnij^4 E^1 aby chodzic po scianach^4 !!!^1",TAG);
}
}
 
public plugin_init() 
{
register_plugin("[ZP] Wallclimb ", "1.0", "WallClimb by Python1320/Cheap_Suit, Plagued by Dabbi")
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_playerprethink")
//register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwd_playerpostthink")
register_event("DeathMsg","EventDeathMsg","a")
//register_cvar("zp_wallclimb_version", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
cvar_zp_wallclimb = register_cvar("zp_wallclimb", "1")
cvar_zp_wallclimb_survivor = register_cvar("zp_wallclimb_survivor", "0")
cvar_zp_wallclimb_nemesis = register_cvar("zp_wallclimb_nemesis", "1")
 
}
 
public plugin_precache()
{
g_zclass_climb = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}
 
public EventDeathMsg()
{
new id = read_data(2)
g_WallClimb[id] = true
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public client_connect(id) {
g_WallClimb[id] = true
}
 
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) || !g_WallClimb[id] || !pev_valid(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
 
if(world > 0 && world < 33)
{
return FMRES_IGNORED;
}
 
pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id]);
 
return FMRES_IGNORED
}
 
public wallclimb(id, button)
{
static Float:origin[3]
pev(id, pev_origin, origin)
 
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED  // if not near wall
 
if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED
 
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3]
velocity_by_aim(id, 120, velocity)
fm_set_user_velocity(id, velocity)
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3]
velocity_by_aim(id, -120, velocity)
fm_set_user_velocity(id, velocity)
}
return FMRES_IGNORED
}
 
public fwd_playerprethink(id) 
{
if(!g_WallClimb[id] || !zp_get_user_zombie(id)) 
return FMRES_IGNORED
 
if(zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_survivor) == 0)
return FMRES_IGNORED
 
if(zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb_nemesis) == 0)
return FMRES_IGNORED
 
new button = fm_get_user_button(id)
 
if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 1) && (button & IN_USE) && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Use button = climb
wallclimb(id, button)
else if((get_pcvar_num(cvar_zp_wallclimb) == 2) && (button & IN_JUMP) && button & IN_DUCK && (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_climb)) //Jump + Duck = climb
wallclimb(id, button)
 
return FMRES_IGNORED
}

 


  • +
  • -
  • 0

Każdy ma jakieś swoje perełki :cfaniak:
*** ZOMBI PLAGUE ***


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.12.2020 13:23

Umieść kod jak człowiek z załączniku


  • +
  • -
  • 2

#3 MrZohan

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:87
  • GG:
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska❤
Offline

Napisano 14.12.2020 13:59

Umieść kod jak człowiek z załączniku

 

/ Przepraszam nie kliknąłem "Załącz ten plik" + brak możliwości edytowania tematu. . Proszę o to załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Każdy ma jakieś swoje perełki :cfaniak:
*** ZOMBI PLAGUE ***


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.12.2020 18:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych