sprawdz jaka wysokosc moze miec najwyzsza kampa w ktorej trzeba kucac i potem lecisz z prethinkiem i sprawdzasz czy gracz
1.kuca [ pev(id,pev_flags) & FL_INDUCK ]
2.jest w powietrzu [ pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND ]
3. jest w kampie [ pobierasz origin gracza i robisz 2x traceline od originu w gore i w dol jezeli wysokosc kampy moze miec np max 150 unitow(tu strzelam trzeba to sprawdzic) dodajesz to siebie 2 wyniki traceline (gorny i dolny) jezeli odleglosci miedzy sufitem a podloga nad/pod graczem jest <= 150 to znaczy ze jest w kampie ]
4.ma predkosc wieksza niz X [ tu chyba wiadomo pev_velocity zerujesz velocity[2] zeby nie brac pod uwage predkosci w osi Z (gora,dol) i wychodzi ci predkosc gracza ]
przyjmijmy ze predkosc jaka nie chcesz zeby gracz przekraczal to 60 i wtedy sprawdzasz czy vektor predkosci w POZIOMIE nie przekracza 60 i jezeli przekracza to ustawiasz ja na sztywne 60.
takie moje pierwsze przemyslenia jak wpadne na cos lepszego to sie tym podziele
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 14.12.2020 07:45