Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Bf2 edycja odznaki


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
1 odpowied藕 w tym temacie

#1 Royson

    Pomocny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:43
  • Imi臋:Patryk
  • Lokalizacja:Deu
Offline

Napisano 24.10.2020 13:35

Witam serdecznie ;)

 

Mam pewien problem, bf2 mod kt贸re u偶ywam by艂o tak 偶e nie s艂ycha膰 krok贸w przy zdobyciu odznaki z smg, uda艂o mi si臋 to usun膮膰, jednak problem le偶y teraz w tym 偶e jest inna odznaka "Gad偶ety Agenta" w kt贸rej jest ciche chodzenie i t膮 chcia艂bym zostawi膰 jednak po usuni臋ciu z smg linki z footsteps nie dzia艂a r贸wnie偶 odznaka z gaget贸w. wydaje mi si臋 偶e mo偶na to zmieni膰 w pliku forwards.inl a dok艂adnie tu :

public PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id)) 
{
if (g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG])
return FMRES_HANDLED;
 
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
 
} 
 
if (g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]<LEVEL_VETERAN || !is_on_knife[id])
return FMRES_IGNORED;
 
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
 
 
Jednak ja sobie nie potrafie poradzic.

  • +
  • -
  • 0

#2 Royson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:43
  • Imi臋:Patryk
  • Lokalizacja:Deu
Offline

Napisano 25.10.2020 03:36

Nie mog臋 edytowa膰, ale uda艂o mi sie ustawi膰 ze na kosie jest ciche chodzenie jednak gdy zmieni臋 bron dalej zostaje ciche chodzenie ;/

 

    new agentlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT];
    
    if( agentlevel>LEVEL_NONE )
    {
            cs_set_user_nvg(id,1)
    }
    
     if( agentlevel>LEVEL_VETERAN && get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE )
     {
     set_user_footsteps(id, 1);
     }
     else
        set_user_footsteps(id,0)

  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych