Witam serdecznie
Mam pewien problem, bf2 mod kt贸re u偶ywam by艂o tak 偶e nie s艂ycha膰 krok贸w przy zdobyciu odznaki z smg, uda艂o mi si臋 to usun膮膰, jednak problem le偶y teraz w tym 偶e jest inna odznaka "Gad偶ety Agenta" w kt贸rej jest ciche chodzenie i t膮 chcia艂bym zostawi膰 jednak po usuni臋ciu z smg linki z footsteps nie dzia艂a r贸wnie偶 odznaka z gaget贸w. wydaje mi si臋 偶e mo偶na to zmieni膰 w pliku forwards.inl a dok艂adnie tu :
public PlayerPreThink(id) { if(is_user_alive(id)) { if (g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG]) return FMRES_HANDLED; new Float:fVector[3]; pev(id, pev_velocity, fVector) new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2]) if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9)) { set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300) } } if (g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]<LEVEL_VETERAN || !is_on_knife[id]) return FMRES_IGNORED; if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return FMRES_IGNORED; }