Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozkmina na WeekendGoldsrc a optymalizacja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.10.2020 21:48

Witam serdecznie, jako że czekam na graty do pc, na dzień dzisiejszy pracuje na starym c2d oraz 9500gt

oraz ze okazja czyni złodzieja "podobno" tak pierwszy raz zainteresowałem sie jak wygląda kwestia optymalizacji w goldsrc i tutaj zgłupiałem i to mocno ale od początku

W goldsrc głownie optymalizacją zajmuje sie Vis, system- aplikacja która podczas kompilacji mapy rozdziela mape na kilka mniejszych czesci dzięki czemu gdy gracz stoi w pokoju a, pokój b nie jest wczytywany przez silnik dzięki czemu mamy wiecej fps w skrócie 

Teorytycznie brzmi to bardzo dobrze, w praktyce też nie sprawia to większych problemów "na ogół"

No ale włąsnie "zawsze jest ale" 

Modele a Vis

Pozwoliłem sobie chwile potestować jak wygląda sprawa modeli oraz wczytywania ich przez silnik i tutaj mam pewnią rozkmine

kiedyś gdzieś widziałem info ze goldsrc tez nie wczytuje modeli, to by było chyba normalne lecz własnie przyszedł czas na testy

stwierdziłem ze podmienie modele TT na high poly "jak dla tego silnika" o zobacze effekty

7ad67e30f7e5c.jpgModele graczy tt z cs source ok 3.5k epoly jeden model 

 

 

7ab013947ca79.jpgModele graczy tt z payday, ok 8k epoly jeden model, prawie 30k epoly róznicy

I tutaj zaczynają sie schody

Vis działa na tej mapie prawidłowo, choć mógły lepiej 

Spawn TT nie jest renderowany co widać na screenie

5f9d269eb4e2e.jpg

Lecz no własnie co z modelami ? z jakiego powodu silnik cały czas je buforuje- chyba tak to można nazwać 

Porobiłem sporo testów i z każdego wynika ze faktycznie modele graczy a w tym modele, p,w oraz submodele paka dla tt,def dla ct cały czas są teorytycznie wyświetlane lecz ich nie widać 

I tutaj pytanie do was, jak temu zapobiec, testowałem pluginy antywh min

https://forums.allie...ad.php?t=100886

https://amxx.pl/topi...block-wallhack/

Lecz róznica jest tak mała że dla mnie to kwestia błędu pomiarowego 

Tak że suma sumarum 

Macie jakieś sensowne pomysły na Nie wyświetlanie/zablokowanie tych modeli ?

Głownie celuje w niższe epoly oraz wyższe fps lecz teorytycznie jesli nie bd modeli graczy to i wh nie bd miało czego sie złapać

Pozdrawiam, ps Wszystkie sensowne odpowiedzi mile widziane


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.10.2020 22:33

Do tematu się odnieść nie mogę, ale patrząc na te posty, które nakurwiasz to bym się z tobą napił


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.10.2020 22:41

Do tematu się odnieść nie mogę, ale patrząc na te posty, które nakurwiasz to bym się z tobą napił

Po twoim tekście na shoutbox "dobrych pomysłów pewnie" mam podobne zdanie o tobie

Tak że cytując klasyka "Podobasz mi sie,  nie spie*dol tego" 


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2020 23:15

traceroute + addToFullPack  ?


  • +
  • -
  • 0

#5 andzia111

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Aneta
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.11.2022 16:03

Dostałeś odpowiedź gdzieś na to? Bo tu w odpowiedziach nie widzę info






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych