Witam serdecznie, jako że czekam na graty do pc, na dzień dzisiejszy pracuje na starym c2d oraz 9500gt
oraz ze okazja czyni złodzieja "podobno" tak pierwszy raz zainteresowałem sie jak wygląda kwestia optymalizacji w goldsrc i tutaj zgłupiałem i to mocno ale od początku
W goldsrc głownie optymalizacją zajmuje sie Vis, system- aplikacja która podczas kompilacji mapy rozdziela mape na kilka mniejszych czesci dzięki czemu gdy gracz stoi w pokoju a, pokój b nie jest wczytywany przez silnik dzięki czemu mamy wiecej fps w skrócie
Teorytycznie brzmi to bardzo dobrze, w praktyce też nie sprawia to większych problemów "na ogół"
No ale włąsnie "zawsze jest ale"
Modele a Vis
Pozwoliłem sobie chwile potestować jak wygląda sprawa modeli oraz wczytywania ich przez silnik i tutaj mam pewnią rozkmine
kiedyś gdzieś widziałem info ze goldsrc tez nie wczytuje modeli, to by było chyba normalne lecz własnie przyszedł czas na testy
stwierdziłem ze podmienie modele TT na high poly "jak dla tego silnika" o zobacze effekty
Modele graczy tt z cs source ok 3.5k epoly jeden model
Modele graczy tt z payday, ok 8k epoly jeden model, prawie 30k epoly róznicy
I tutaj zaczynają sie schody
Vis działa na tej mapie prawidłowo, choć mógły lepiej
Spawn TT nie jest renderowany co widać na screenie
Lecz no własnie co z modelami ? z jakiego powodu silnik cały czas je buforuje- chyba tak to można nazwać
Porobiłem sporo testów i z każdego wynika ze faktycznie modele graczy a w tym modele, p,w oraz submodele paka dla tt,def dla ct cały czas są teorytycznie wyświetlane lecz ich nie widać
I tutaj pytanie do was, jak temu zapobiec, testowałem pluginy antywh min
https://forums.allie...ad.php?t=100886
https://amxx.pl/topi...block-wallhack/
Lecz róznica jest tak mała że dla mnie to kwestia błędu pomiarowego
Tak że suma sumarum
Macie jakieś sensowne pomysły na Nie wyświetlanie/zablokowanie tych modeli ?
Głownie celuje w niższe epoly oraz wyższe fps lecz teorytycznie jesli nie bd modeli graczy to i wh nie bd miało czego sie złapać
Pozdrawiam, ps Wszystkie sensowne odpowiedzi mile widziane