Podobno jeśli dany gracz ma więcej niż 99 fps, próbując robić surfa w przeznaczonych do tego miejscach zostanie w losowym momencie zatrzymany. Nie jestem pewien czy rzeczywiście mają na to wpływ fps, ale z opinii graczy właśnie tak jest. Chodzi o to że gracz wchodząc na rampę na której próbuje się rozpędzić w pewnym momencie zostanie zahamowany, jak gdyby na drodze stała jakaś przeszkoda, ale przy tym widać jeszcze taki efekt "lagowania". Być może ktoś kto grał na surfie miał już taki problem i wie o co chodzi.
Próbowałem to rozwiązać w następujący sposób:
No jednak coś w tym kodzie jest nie tak. Nie wiem czy wykorzystałem zły hook czy może chodzi o wykonująca się instrukcje. Problem jest taki, że kiedy plugin jest włączony, wszyscy gracze nie mogą się ruszać. A właściwie nie tyle nie mogą się ruszać, ale cały czas są teleportowani przez powyższy kod więc w rezultacie wszyscy stoją w miejscu.
Czy czegoś w tym kodzie nie przewidziałem i dlatego engfunc wykonuje się zawsze ? A może RG_PM_Move nie jest najlepszym miejscem do tego ? Ogólnie kod był wzorowany na tym który działa na surf'ach csgo. No jednak nie wiem czy rzeczywiście w cs 1.6 takie rozwiązanie też będzie działać. Możliwe że w cs 1.6 rampy na mapach surf są zrobione w jakiś inny sposób i ten kod nawet nie może działać. Jeśli tak, to jest na to jakieś inne rozwiązanie, żeby graczy nie blokowało w trakcie przechodzenia surfa ?
Użytkownik csMaster edytował ten post 25.09.2020 20:24